نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق؛

نباید نسبت به کشتار و آتش‌زدن مسلمانان میانمار سکوت کرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق گفت: جامعه بین‌الملل نسبت به کشتار و آتش‌زدن مسلمانان میانمار بی‌تفاوت است و باید مسلمانان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک عید سعید غدیر خم به تشریح وقایع تاریخی غدیر خم پرداخت و اظهار کرد: واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم، یکی از پر اهمیت ترین و عظیم ترین حوادث تاریخ اسلام است که به ان باید بیشتر پرداخت.

حجت الاسلام سلیمانی با تبیین جایگاه حضرت علی (ع) در واقع غدیر افزود: قرآن کریم از عید غدیر خم به عنوان اتمام نعمت الهی بر بندگان و مایۀ ناامیدی کافران از نفوذ در ارکان رکنی اسلام یاد کرده و پیامبر اکرم(ص) نیز با معرفی امیر المومنین علی (ع) به عنوان جانشین بلافصل خود بر رسالت ماندگار خویش خاتمیت بخشیده است.

وی بر ضرورت صله ارحام و دیدار با خویشاوندان و رفع مشکلات در این روز بزرگ تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن کشتار فجیعانه مسلمانان میانمار خواستار بیداری مسلمانان و کمک به مظلومان در این کشور شد.

گرامیداشت روز 17شهریور و جمعه سیاه و تشریح وقایع این روز و حوادث بعد از آن ، گرامیداشت 20شهریور سالروز شهادت ایت الله مدنی و تبین شخصیت این روحانی مجاهد ، ضرورت توجه به بیانات و توصیه های مقام معظم رهبری به فرماندهان قرار گاه خاتم الانبیاء و پیام آن معظم له به مراسم حج و … از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *