سوال از شما، جواب مسئولین از ما :

پاسخهای شهرداری و روابط عمومی شهرداری به سوالات مردمی

پاسخ های شهرداری به چند سوال مطرح شده از طرف مردم :

۱- چرا مجسمه سازان بنام بافقی از جمله استاد توکلی عزیز را در تصویر و برنامه هاتون نمی بینیم؟ چرا مجسمه های ساخته شده توسط وی را خریداری و نصب نمی کنید؟ البته به این مثل اعتقاد کامل داریم که آب در خانه تلخ است.

جواب : در رابطه با آقای توکلی، ایشان می بایست در فراخوانی که در این رابطه برگزار شده شرکت کنند که اینکار را نکردند. لازم به ذکر است اخیرا  شهرداری قرارداد ساخت مجسمه شیخ محمد تقی بافقی را با وی منعقد کرده و ایشان در حال ساخت این مجسمه جهت تحویل و نصب در شهر می باشند. در ضمن دو نفر از هنرمندان شرکت کننده راه یافته به بخش مسابقه اصلی بافقی هستند.

(سوال دو و سه با توجه به اینکه یک مضمون دارد پشت سرهم می آوریم)

۲- کار بسیار زیبایی است ولی شهرداری نباید از وظایف اصلیش غافل شود، آسفالت کوچه ها واقعا افتضاح است ای کاش فکری به حال آن می شد.

۳- شهردار و شوراییان چند تا سوال بی جواب دارم قرار بود شوراییان اصولی تر عمل کنند!!! چرا شهرداری بافق جور کوتاهی اداره های میراث، تربیت بدنی، ارشاد، تبلیغات و… را می کشد؟ مگر آن اداره ها بودجه ندارند یا نمی توانند خرج کنند؟ چرا شهرداری امور واجب حوزه کاری خودش که خدمت رسانی به عموم مردم است را در زیر سایه کارهای اینچنینی در لفافه می پیچد؟ چرا جمع آوری زباله که از اولین و مهمترین وظیفه ذاتی شهرداری هست لنگ مانده است؟ چرا کارکنان شرکتی شهرداری از دست پیمانکار بومی استخوان در گلو دارد که نه میتوانند تف کنند و نه فرو دهند؟چرا بر گزارشات و تخلفات موجود در شهرداری که مورد سوال حسابرسان بوده کلاه گذاشتید؟

جواب : شهرداری به سهم خود و حسب وظیفه محول شده قانونی، کار فرهنگی و جشنواره ای را با بودجه مربوطه آن انجام می دهد و این بودجه ارتباطی به بودجه عمرانی و خدماتی ندارد. وظیفه خدماتی و عمرانی مانند آسفالت و … نیز به طور مستمر در حال انجام می باشد.

در خصوص آسفالت کوچه ها باید بگوییم انتقادهای سازنده را میپذیریم ولی وقتی میگویند کوچه ها نمیتوانیم قبول کنیم. اگر اسم کوچه و آدرس آن داده شود بسیار خوب است.

در رابطه با جمع آوری زباله نیز به همین شکل است و باید با ذکر مکان گفته شود تا بررسی گردد و باید گفت کار جمع آوری زباله منظم و در تمام قسمتهای شهر در حال انجام است.

ضمنا در سخنان ایشان در خصوص پیمانکار، گزارش، حسابرس و کلی گویی ها بیشتر سایه غرض و …. حاکم است که نیازی به پاسخگویی نیست.

 

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *