پست اینستاگرامی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تحت عنوان:

فرزند عرشي ، مادر آسماني

مادران و پداران شهدای ما، آموزگاران ایمان، صبر، شجاعت و فداكاري اند. مادر شهید «حسن جنگجو» از نمونه های درخشان مادران ایثارگر سرزمین ما بود که ۳۷ سال پیش ، جگرگوشه ۱۳ساله اش را تا مسجد همراهی کرد، او را به جبهه های نبرد علیه متجاوزان بعثی فرستاد و ۳۴سال براي بازگشت پیکر پاك شهيدش انتظار کشید.
عروج آسماني این مادر بزرگوار را که با تشییع باشکوه شهید عزيزمان همزمان بود، به مردم ولایتمدار آذربایجان، ملت شريف ايران و خانواده ارجمند جنگجو تسلیت عرض كرده، از خداوند متعال، علو درجات ايشان را خواستارم. امید است راه و رسم عاشقی و ایثار در راه حق، با تأسي از این مادر اسوه و فرزند پاكبازش تا هميشه تاريخ پر رهرو بماند.

فرزند عرشي ، مادر آسماني مادران و پداران شهدای ما، آموزگاران ایمان، صبر، شجاعت و فداكاري اند. مادر شهید «#حسن_جنگجو» از نمونه های درخشان مادران ایثارگر سرزمین ما بود که ۳۷ سال پیش، جگرگوشه ۱۳ساله اش را تا مسجد همراهی کرد، او را به جبهه‌های نبرد علیه متجاوزان بعثی فرستاد و ۳۴سال براي بازگشت پیکر پاك شهيدش انتظار کشید. عروج آسماني این مادر بزرگوار را که با تشییع باشکوه شهید عزيزمان همزمان بود، به مردم ولایتمدار آذربایجان، ملت شريف ايران و خانواده ارجمند جنگجو تسلیت عرض كرده، از خداوند متعال، علو درجات ايشان را خواستارم. امید است راه و رسم عاشقی و ایثار در راه حق، با تأسي از این مادر اسوه و فرزند پاكبازش تا هميشه تاريخ پر رهرو بماند.

A post shared by محسن رضایی (@rezaee_ir) on

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *