جشنواره فرهنگی ورزشی کویر بافق برگزار گردید

جشنواره فرهنگی ورزشی کویر بافق که با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن ،انجمن هیات های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق برگزار گردید.
در این جشنواره که به مناسبت هفته ازدواج و همزمان با هفته دولت برگزار گردید. قابل ذکر می باشد که دراین مسابقات که با حضور بیش از 100 نفر بانوان علاقمند به ورزش تعدادی از بانوان کارمندو تعدادزیادی از خانواده های کارمندان شرکت سنگ آهن ( همسرو فرزندان) در رشته های ورزشی دارت ، خروس جنگی ، لی لی ، فوتبال رومیزی و گونی بازی با هم به رقابت پرداختند. نتایج در رشته دارت فاطمه حسینی ، فاطمه لیریایی و بتول محمدی به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.
در رشته لی لی و در رده سنی زیر 15 سال مهسا تقی زاده ، فاطمه حفیظ زاده و آتنا فلاح به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای 15 سال نیز سمیه محمد علیزاده ، فاطمه السادات افتخاری و نجمه زینلیان مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته گونی بازی سمیه شیری اول شد و مهدیه تشکری و نجمه رنجبر به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته خروس جنگی افسر زینلیان به مقام اول دست یافت و حدیث فتوحی و سارا رجبی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته فوتبال رو میزی مقام اول به ملیحه اخیگان رسید ، فاطمه دمبوسی دوم شد و سیما حکمت ( کارمند قسمت فضای سبز )به مقام سوم دست یافت .
شایان ذکر است اختتامیه این مسابقات با حضور محمد علی طالعی معاون فرماندار ، محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه ورزشی سنگ آهن ، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، نصرالله عبداللهی رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان در سالن چهار منظوره باشگاه سنگ آهن برگزار گردید و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *