شهردار بافق در جلسه هماهنگی و هم اندیشی دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی :

بافق به دریا متصل نیست اما مردمی دریایی دارد

جلسه هماهنگی و هم اندیشه دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی با حضور اعضای پذیرفته شده و داوران در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه شهردار بافق ضمن خیر مقدم به رئیس شورای شهر بافق، مدعوینی که در جلسه حاضر بودند گفت :  آروز دارم در ایامی که در شهر بافق حضور دارید خاطره خوب و خوشی از این شهر به ارمغان ببرید و این سفر باعث شود تا علاقه مندی حضور مجدد شما داخل مجموعه شهر بافق بیشتر شده و حضور شما تکرار گردد.


وی ادامه داد : امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای شما باشیم . ما در کنار بحثهای عمرانی و خدماتی، یک مجموعه و نهاد اجتماعی هستیم. مباحث فرهنگی یکی از موضوعاتی است که در کنار مباحث دیگر به عنوان یک ضرورت و به عنوان یک اصل حتما باید مد نظر قرار گیرد و قاعدتا ما از ابزارهای مختلفی در این راه استفاده می کنیم. یکی از این ابزارها بحث هنر هست، موضوعی که رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند و خیلی از مفاهیم و پیامهای فرهنگی وقتی در قالب هنر قرار گیرد رساتر، گویاتر و بهتر به مخاطب عرضه می گردد.


سید علی نوروززاده ضمن گریزی به گذشته اذعان داشت : جشنواره سال گذشته و اولین دوره از جشنواره های تابستانه بافق در سطح استان و در دهه ولایت، از عید قربان تا عید غدیر برگزار گردید که شامل موضوعات مختلفی بود، از شناسایی شهرستان، آداب و رسوم مردم منطقه و همچنین صنایع دستی بافق را شامل می شد. می توان گفت که یکی از موضوعات و نقطه قوت این جشنواره، سمپوزیوم مجسمه های شنی بود. سمپوزیومی که برای اولین بار داخل کشور و در سطح ملی برگزار گردید. نقطه جالب داستان اینجاست که بافق وصل دریا نیست ولی مردم بافق دریایی هستند و بهترین استفاده از کویری که فوق العاده زیباست صورت گرفت و دوستانی که برای اولین بار به بافق آمده اند، این بحث را به عینه خواهند دید.


شهردار بافق ادامه داد : برگزاری سمپوزیوم مجسمه های شنی می تواند کمک فوق العاده ای به گسترش بحث صنایع دستی و گردشگری شهرستان داشته باشد.
وی در ادامه از همه کسانی که در چند ماه گذشته در این مقوله زحمت کشیدند و اصحاب رسانه که نقش بسیار مهم و موثری در سمپوزیوم قبلی و انعکاس کشوری و حتی بین المللی این برنامه داشتند تشکر کرد.
نوروززاده در پایان از رئیس شورای اسلامی شهر بافق و دیگر اعضا به خاطر اعتماد و انتخابشان تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد که بتواند شایسته ترین خدماتی که در شان مردم شهرستان بافق هست به آنها ارائه دهد.

  1. ناشناس

    چرا مجسمه سازان بنام بافقی از جمله استاد توکلی عزیز را در تصویر و برنامه هاتون نمیبینیم؟؟چرا مجسمه های ساخته شده توسط ایشان را خریداری و نصب نمیکنید .البته به این مثل اعتقاد کامل داریم که آب در خونه تلخه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *