پیروزی تیم مجتمع فولاد بافق در بازی نخست هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی

تیم مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق در اولین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی با نتیجه دو بر یک مقابل اطلس مرغ صبا به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی مجمتع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق؛ دیدارهای هفته چهارم دور رفت دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی امروز (چهارشنبه8 شهریورماه) با پیروزی تیم های فولاد بافق، توپکا شمال، هتل کانیار و شهرداری منطقه 22 تهران برگزار شد.

در نخستین بازی هفته چهارم گروه یک لیگ برتر والیبال ساحلی که به میزبانی شهرستان بافق و با نظارت حسینعلی سلاق در مجموعه تفرجگاه آبشار این شهرستان برگزار شد، تیم فولاد بافق با نتیجه دو بر یک، تیم اطلس مرغ صبا را شکست داد.

قضاوت این مسابقه را اکبر مصیبی و احسان براتی کیا بر عهده داشتند و تیم فولاد بافق (محمد پورامینی – بهنام حسن زاده) که در ست دوم 21 بر 17 مغلوب میهمان خود شد، در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 9 و 15 بر 9 به پیروزی رسید.

در تهران نیز تیم شهرداری منطقه 22 تهران (رضا نائینی – امیر شوشتری زاده) تیم همنام رودسری خود را با نتیجه دو بر صفر با امتیاز مشابه 21 بر 18 شکست داد.

تیم هتل کانیار علی آباد کتول (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) هم در سلمانشهر دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 19 مقابل تیم آکادمی وثوق به پیروزی رسید.

در چهارمین و آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر ساحلی، تیم توپکا شمال (علیرضا آقاجانی – جواد فیروزپور) در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 18 تیم عمران متل قو را در شهر بابلسر شکست داد.

مسابقه دوم تیم ها ساعت 17 (دیدار دوم شهرستان بافق ساعت 15 ) برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *