افتتاح ٢٦ کیلومتر از جاده های بين شهری و روستایی بافق در هفته دولت

فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی در مراسم دیدار روسای ادارت و ارگانها با امام جمعه بافق با بیان اینکه کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: رشد اقتصادی ادامه دارد و سهم بودجه عمرانی در سرجمع بودجه كل كشور افزايش يافته است.

فرماندار بافق با اشاره به دغدغه بزرگ مردم بافق در سال گذشته در رابطه با بهره مند شدن از گاز اظهار داشت: با پيگيري و صرف ۱۴ میلیارد تومان هزینه، گازرسانی تمامی محلات شهر در اواخر سال گذشته به اتمام رسید.

وی اشاره ای به گازرسانی به دورترین روستاهای شهرستان داشت و بیان کرد: در روستاهاي سبزدشت قيمت تمام شده هر علمك گاز بالاي ۱۰۰ میلیون تومان است ولي دولت خود را متعهد به گازرساني به اين قشر شريف مي داند.

وی با اشاره به اینکه عمليات احداث ۶ کیلومتر از بزرگراه بافق – یزد فردا به پايان مي رسد اظهار اميدواري كرد در ٢ ماه آينده نيز ۶ کیلومتر دیگر از سمت پل اسدی زير عبور برود.

فرماندار با اشاره به اینکه ٨٠ درصد عملیات زیرسازی۱۰ کیلومتر باقیمانده از این محور انجام شده است خاطر نشان کرد: با پیگیری های مجدانه درصدد هستیم هر چه سریعتر این پروژه نیز به سرانجام برسد.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسفالت روستای جوزی و همسک از توابع بخش مرکزی این شهرستان یادآور شد: ۳ کیلومتر از محور روستای جوزی، ۷ کیلومتر همسک و همچنین ١٠ كيلومتر جاده های آبادیهای پیرامون شهر نظیر چاه انصار، باغداران، نخلکاران، فردوس و باهنر نيز به اتمام رسيده است.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *