جشنواره فرهنگی ورزشی کویر بافق با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

جشنواره فرهنگی ورزشی کویر بافق که با همکاری هیات انجمن های ورزشی ، باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق برگزار گردید با معرفی نفرات برتر در رشته های دارت ، خروس جنگی ، لی لی ، فوتبال رومیزی و گونی بازی به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در این جشنواره که به مناسبت هفته ازدواج و همزمان با هفته دولت برگزار گردید بیش از 100 نفر از بانوان علاقمند در رشته های ورزشی دارت ، خروس جنگی ، لی لی ، فوتبال رومیزی و گونی بازی با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در رشته دارت فاطمه حسینی ، فاطمه لیریایی و بتول محمدی به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.


در رشته لی لی و در رده سنی زیر 15 سال مهسا تقی زاده ، فاطمه حفیظ زاده و آتنا فلاح به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای 15 سال نیز سمیه محمد علیزاده ، فاطمه السادات افتخاری و نجمه زینلیان مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته گونی بازی سمیه شیری اول شد و مهدیه تشکری و نجمه رنجبر به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته خروس جنگی افسر زینلیان به مقام اول دست یافت و حدیث فتوحی و سارا رجبی به ترتیب دوم و سوم شدند.


در رشته فوتبال رو میزی مقام اول به ملیحه اخیگان رسید ، فاطمه دمبوسی دوم شد و سیما حکمت به مقام سوم دست یافت.
شایان ذکر است اختتامیه این مسابقات با حضور محمد علی طالعی معاون فرماندار ، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه ورزشی سنگ آهن ، نصرالله عبداللهی رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان و تعدادی از اعضای هیات و علاقمندان به ورزش در سالن چهار منظوره باشگاه سنگ آهن برگزار گردید و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *