نماینده مردم شهرستان‌ بافق در مجلس:

زمینه جذب سرمایه‌گذاری در حوزه مهریز باید فراهم شود

صباغیان سرمایه‌گذاری و اشتغال را مهمترین اولویت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه مهریز دانست و گفت: باید سعی شود زمینه جذب سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها را بیش از پیش فراهم کنیم تا به این وسیله زمینه ایجاد اشتغال هم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، محمدرضا صباغیان صبح امروز در نشست هم‌اندیشی و پیگیری اولویت‌های شهرستان بافق که در دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه به علت گستردگی حوزه انتخابیه لازم بود برای تمام شهرستان‌ها اولویت‌هایی تعیین شود تا در ارتباط با مسائل مهم پیگیری بیشتری صورت پذیرد اظهار داشت: در تمام شهرستان‌های این حوزه کارگروهی به نام گارگروه توسعه شهرستان تشکیل و علاوه بر تعیین اولویت‌های مهم در زمینه‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری بصورت ماهیانه میزان پیشرفت امور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، ابرکوه، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های مختلف شهرستان‌های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: به علت پراکندگی موضوعات و از طرفی وسعت و محرومیت شهرستان‌های این حوزه، تعیین اولویت‌ها سبب شده از جایگزینی موضوعات کم اهمیت به‌جای موضوعات مهم و زیرساختی جلوگیری شود.

صباغیان سرمایه‌گذاری و اشتغال را مهمترین اولویت‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه مهریز دانست و خاطرنشان کرد: باید سعی شود زمینه جذب سرمایه‌گذاری در این شهرستان‌ها را بیش از پیش فراهم کنیم تا به این وسیله زمینه ایجاد اشتغال هم فراهم شود.

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق هم در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان نظلام اسلامی گفت: اولویت اول شهرستان بافق ایجاد اشتغال برای جوانان است و باید در این زمینه گام‌های اساسی برداشت.

وی تصریح کرد: لازم است که مسئولان در ارتباط با بحث اشتغال جوانان در زمینه‌های مخلتف مورد نیاز شهرستان اقدامات لازم را به عمل آورده تا شاهد بیکاری جوانان نباشیم.

محمد زاده‌رحمانی فرماندار بافق هم در این نشست تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهرستان بافق را نقشه راه مناسبی برای پیگری و تعیین اولویت‌ها دانست و از آمادگی خود برای ارائه میزان پیشرفت اجرای این سند در جلسه آینده سخن گفت.

زاده رحمانی با اعلام اینکه 80 درصد از بندهای صورت‌جلسه نهم شهریور 1393 اجرایی شده، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در جلسات کارگروه مطالبات و یا جلسات تعیین اولویت‌های شهرستان باید مد نظر قرار گیرد، این است که مواردی به عنوان هدف تعیین شود که اجرایی شدن آن امکان‌پذیر باشد و از بالابردن سطح توقع مردم در اموری که برای آن قانونی وجود ندارد پرهیز شود.

سید‌محمد باقی‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق هم در این جلسه بر اهمیت وفاق، همدلی و وحدت بین مسئولین برای داشتن یک شهر آماده سرمایه گذاری تاکید کرد دوری از هرگونه موضع گیری که اتحاد مردم و مسؤلین را زیر سؤال ببرد را خواستار شد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *