توقیف ۱۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در مردادماه در بافق

ماموران پلیس راهور شهرستان بافق در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف در مردادماه سالجاری تعداد ۱۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را اعم از خودرو و موتورسیکلت توقیف کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق با رانندگان متخلف برخورد و وسیله نقلیه آن ها را متوقف کردند.
سرهنگ کمالی تصریح کرد: در این راستا ماموران راهور شهرستان بافق در طول مردادماه سالجاری تعدد ۱۲۱ دستگاه موتورسیکلت و ۲۴ دستگاه خودرو را که راکبین آن ها ضمن عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تخلفاتی از جمله سبقت غیرمجاز، رانندگی بدون گواهینامه، پلاک مخدوش، حرکت در خلاف جهت و فاقد مدارک و غیره را انجام داده بودندتوقیف و به پارکینگ انتقال دادند.
این مقام انتظامی افزود: پلیس راهور شهرستان بافق در دهه کرامت تعداد ۱۴۴ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه خودرو را نیز ترخیص کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: یکی از راه های نظم بخشیدن به عبور و مرور و جلوگیری از تضییع حقوق و کاهش حوادث رانندگی، برخورد مناسب و اصولی با رانندگان متخلف مطابق با قوانین و مقررات وضع شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *