فرماندار بافق:

مسئولین به‌ جای تقابل با یکدیگر، با همدلی در مسیر توسعه بافق گام بردارند

فرماندار بافق گفت: مسئولین و اعضای شورای شهر به جای تقابل با یکدیگر، با همدلی در مسیر توسعه و پیشرفت بافق گام بردارند.

صبح امروز در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای شهر بافق فرماندار این شهرستان گفت: طبق برنامه‌ای که وزارت کشور اعلام کرده امروز شروع به کار رسمی اعضای پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا است و منتخبین مردم امروز رسماً در شورای شهر و روستا کار خود را آغاز می‌کنند.

محمد زاده رحمانی افزود: با شروع کار اعضای شورا فصل نوینی از مدیریت شهری و شهرستانی آغاز می‌شود همچنین مدتی قبل کابینه دولت دوازدهم شکل‌ گرفت و امیدواریم با لطف خداوند متعال، رهنمودهای مقام معظم رهبری و مساعدت همه ارکان نظام دولت دوازدهم در رأس رئیس‌جمهور بتوانند به وعده‌هایی که به مردم دادند جامه عمل بپوشانند و برنامه‌های کشور را به‌خوبی پیش ببرند.

وی شوراهای اسلامی شهر و روستا را یک فرصت دانست و خاطر نشان کرد: سعی ما این است که از این فرصت و ظرفیت در قانون اساسی حداکثر استفاده را ببریم هرچند هر کدام از اعضای شورا به‌ تنهایی می‌توانند یک فرصت باشند ان‌شاءالله از ترکیب شورای جدید حداکثر استفاده را در جهت پیشبرد امور شهرستان خواهیم داشت.

زاده رحمانی وظیفه مسئولین و اعضای شورا را خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهرستان عنوان و تصریح کرد: به همین جهت به‌ جای اینکه انرژی مسئولین صرف اصطکاک با یکدیگر شود صرف هم‌افزایی در جهت پیشبرد امور و توسعه شهرستان خواهد شد.

فرماندار بافق در پایان اظهار داشت: الحمدالله شهرستان بافق در مسیر توسعه قرارگرفته و وظیفه همه ما این است که در زمان محدود مسئولیتی در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان گام برداریم و باید هر کدام به‌ اندازه توان نقش خود را ایفا کنیم و خاطره خوبی از فعالیت‌های خود در اذهان عمومی باقی بگذاریم.

منبع : بافق خبر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *