فرمانده پایگاه نرجس بافق:

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار است

فرمانده پایگاه نرجس خاتون بافق در دیدار با خانواده شهید رحیمی گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، صبح امروز جمعی از بسیجیان پایگاه نرجس خاتون بافق از خانواده معظم شهید رحیمی دیدار کردند، در این دیدار رحیمی فرمانده پایگاه نرجس گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثار‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.


در این دیدار رحیمی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده شهدا به خصوص مادر این شهید گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
وی افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.


رحیمی در ادامه سخنان خود گفت: شما مادران در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادید که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردید و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستید.
وی اضافه کرد: دیدار با شما خانواده‌های شهید موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
در این دیدار بسیجیان با قرائت زیارت عاشورا در منزل این شهید یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *