انتصاب مدير مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامي بافق

رضا فخر بافقي به سمت مدير مدرسه پسرانه سما انتخاب و شروع به كار نمود. در اين آيين معارفه كه در محل سالن كنفرانس دانشگاه آزاد اسلامي بافق برگزار شد دكتر حسينعلي لازمي طي سخناني گفت: اميدواريم با گسترش فعاليت مدارس غيرانتفاعي و مراكز خصوصي آموزشي بتوان انگيزه و رقابت تحصيلي را در بين دانش آموزان ايجاد نمود.
وي اظهار داشت : مدرسه سما با تلاش و پيگيري همكاران دانشگاه و حمايت و پشتيباني آموزش و پرورش از ابتداي سال تحصيلي جديد در مهرماه فعاليت خود را آغاز مي نمايد و در همين مسير با استفاده از تجربيات و دانش معلمين دلسوز و بهره گرفتن از امكانات بي نظير در دانشگاه اميدواريم رضايت خاطر دانش آموزان و اولياء آنان را بدست آوريم.
دكتر حسينعلي لازمي با تقدير از همكاري رضا فخر بافقي به دليل پذيرش مسئوليت مدرسه سما افزود: مدرسه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامي بافق در مقطع ابتدايي و پيش دبستاني از ابتداي مهر با پذيرش دانش آموزان پسر فعاليت خود را آغاز مي نمايد.
در ادامه اين نشست پس از قرائت حكم مدير مدرسه سما و انتصاب رضا فخر به اين سمت وي در سخنان كوتاهي گفت: همه همكاران من در مدرسه سما باپشتكار و پيگيري تمام تلاش و همت خويش را به كار مي گيريم تا با استفاده از امكانات و تجهيزات آموزشي مدرسه سما و تجربيات معلمين گرانقدر بتوانيم در آينده نزديك شاهد گسترش فعاليت مدرسه سما در تمام پايه هاي تحصيلي باشيم.
مدير مدرسه سما با قدرداني از زحمات و پيگيري مهدي كارگران مدير دبستان شهيد حسن دهستاني و خانم عبداللهي از مجموعه كارمندان دانشگاه اظهار داشت : پس از برگزاري دو مرحله آزمون انتخابي از بين شركت كنندگان افراد ذيل جهت تدريس در پايه هاي مختلف تحصيلي انتخاب گرديدند.
خانم يگانه السادات ميربافقي در پايه اول دبستان
خانم ناهيد ملاحيدري در پايه دوم دبستان
خانم مريم رجبييان در پايه سوم
خانم سيمين اعتمادي فر در پايه پيش دبستاني
گفتني است مدرسه سما دخترانه نيز در صورت ثبت نام دانش آموزان فعاليت خويش را آغاز مي نمايد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *