خطیب نماز جمعه بافق:
نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه بافق گفت: حرکت شهید حججی در مقابل داعش درس مردانگی و شجاعت داد و مشت محکمی به دهان یاوه‌ گویان بود.

 حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق گفت: حرکتی که به‌وسیله یک جوان عزیز در مقابل داعش انجام شد نفرت مردم را نسبت به داعش و جریاناتی که اتفاق افتاد بیشتر کرد و این شهامت و جوانمردی مکتب شیعه را می‌رساند که مکتب کربلا و عاشورا پس از 14 قرن جوانی را تربیت می‌کند که در برابر داعش سر تعظیم فرود نمی‌آورد و حاضر نیست عزت خود را تبدیل به ذلت کند.
وی افزود: در دفتر خاطرات این شهید جملاتی نوشته‌شده بود که گواهی می‌دهم راه ولایت حضرت علی (ع) راهی است که ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند و رهبر برحق من آقای سید علی خامنه‌ای است این خاطراتی بود که در جیب لباس این شهید پیداشده است.
سلیمانی در ادامه اظهار داشت: مکتب اسلام مکتب مبارزه است همان‌طور که پیامبر اکرم (ص) در یک دست قرآن برای هدایت مردم و در دست دیگرش شمشیر برای کسانی که در مقابل دین و اهدافش قیام کنند تا جواب آن‌ها را بدهد. این حرکت شهید حججی در مقابل داعش به همه ما درس مردانگی، شجاعت و شهامت داد و الگویی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و کسانی که سر ستیز با نظام جمهوری اسلامی ایران دارند بود.
وی تأکید کرد: اسلام و مکتب تشیع و نظام جمهوری اسلامی ایران این‌چنین چهره‌هایی را تربیت‌کرده که در مقابل دشمن یک‌ذره کوتاه نیایند و این‌ها با مرگ باعزت خود انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کردند.
خطیب جمعه بافق در ادامه به کودتای 28 مرداد و جنایت‌های آمریکا اشاره کرد و افزود: امروز گمان نکنید آمریکا رویه خود را تغییر داده، آمریکا قصد چپاول گری دارد و می‌خواهد اقتصاد و سیاست کشور را در دست بگیرد. درهرصورت آمریکا از ایران سیلی خورده است و تمام چهره‌های اروپایی که علیه ما حرکتی انجام دادند متوجه شدند که ایران کشور قدرتمندی است ما درگذشته که قدرتی نداشتیم در مقابل دشمن تسلیم نشدیم، آیا امروز که ازنظر قدرت جایگاه ویژه‌ای در جهان داریم تسلیم دشمن می‌شویم؟!
وی  به سکوت کشورهای اسلامی در خصوص مردم یمن اشاره و اظهار داشت: خاک‌برسر جوامع اسلامی که در مقابل جنایت و ظلمی که به کشور یمن روا داشته می‌شود سکوت کرده و از خود عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.
حجت‌الاسلام سلیمانی در پایان به مسافران خانه خدا سفارش کرد که بعضی مسائل را مراعات کنند و با مسئول کاروان همکاری لازم را داشته باشند زیرا دشمن به دنبال بهانه می‌گردد. توصیه من به حجاج عزیز این است که رضایت اطرافیان خود را بگیرید پول خود را حلال کنید و عازم شوید و پول شبه ناک با خود نبرید در هنگام خرید در مقابل عربستان خودتان را کوچک جلوه ندهید و عزتمندانه برخورد کنید.

منبع : بافق خبر

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *