پایان دور مقدماتی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال ۹۶

دور مقدماتی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 96 به پایان رسید و چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 96 از 25 تا 27 مردادماه به مدت سه روز در زمین های ساحلی بابلسر استان مازندران پیگیری خواهد شد.
در این دوره از رقابت ها که در رده سنی بزرگسالان و بدون محدودیت سنی برگزار می شود، 11 تیم شرکت کردند که دور مقدماتی در دو گروه پیگیری شد و با معرفی چهار تیم برتر به پایان رسید.
بر این اساس تیم های شهدای منا گنبد (رحمان رئوفی _ بهمن سالمی)، شرکت خدمات پشتیبانی اقتصاد نوین (آق محمد سلاق _ حامد میرزاعلی)، اوج رامسر (عباس پورعسگری _ بهمن قلیپور) و شیرینی پدیده بندر ترکمن (پرویزفرخی _ بهنام توکلی) به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
مرحله نیمه نهایی فردا (جمعه) ساعت 9 صبح پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:
شهدای منا گنبد – شرکت خدمات پشتیبانی اقتصاد نوین
اوج رامسر – شیرینی پدیده بندر ترکمن
تیم های برنده این مرحله به دیدار نهایی و تیم های بازنده به دیدار رده بندی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور در سال 96 صعود می کنند.
همچنین برای رتبه های پنجم تا هشتم این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی عصر امروز دو دیدار برگزار شد که تیم بابلسر (علیرضا آقاجانی _ جواد فیروزپور) موفق به شکست مجتمع فولاد بافق (محمد پورامینی _ بهنام حسن زاده) شد و در دیگر مسابقه این مرحله نیز تیم بندر ترکمن (عزیز امانیان _ وحید نیکوفر) مغلوب لوازم خانگی قادی (رضا نائینی _ امیر شوشتری زاده) شد.
بنابر این فردا دو دیدار این گروه نیز ساعت 9 و 45 دقیقه برای تعیین مقام های پنجم و هفتم برگزار می شود که برنامه آن به قرار زیر است:
برای رتبه پنجمی: بابلسر – لوازم خانگی قادی
برای رتبه هفتمی: بندرترکمن – مجتمع فولاد بافق
گفتنی است، 150 میلیون ریال پاداش برای تیم های اول تا هشتم این رقابت ها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *