راه اندازی دپارتمان هوافضا در پارک علم و فناوری دفتر بافق مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی

عباس اکبری کارشناس و معاون پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد بافق با بیان این خبر افزود: راه اندازی این دپارتمان یک موقعیت عالی و استثنایی برای تمامی علاقمندان به دوره های آموزشی هوافضا است. در این دوره ها افراد با نحوه ساخت و طراحی وسایل پرنده آشنا میشوند و در پایان دوره گواهینامه معتبر مربوط به هر دوره به ایشان تعلق می گیرد. پارک علم و فناوری دفتر بافق بر این شده تا با برگزاری دوره های آموزشی و علمی جذاب برای مخاطبینش یک موقعیت عالی و استثنایی را فراهم کند.

اکبری ادامه داد : اولین دوره این برنامه آموزشی، طراحی و ساخت گلایدر دست پرتاب جهت دانش آموزان به مدت یک هفته و با هزینه کمتر از ۵۰ هزار تومان برگزار میشود که دارای مزایایی از قبیل ارائه گواهینامه معتبر دوره، حضور در مسابقات ملی ابتکارات و اختراعات ایران و …می باشد. مهلت ثبت نام تا ۵ شهریور ماه اعلام شده است.
معاون پارک علم و فناوری دفتر بافق ضمن دعوت از علاقه مندان به شرکت در این دوره گفت : این دوره آموزشی با هدف ترویج علوم هوا و فضا به دانش آموزان برگزار و نحوه ساخت گلایدر به صورت عملی در دوره های گلایدر پیشرفته و مقدماتی آموزش داده می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *