لزوم آموزش همگانی مردم با نحوه مقابله با بحران/ ضرورت مقابله با بحران کم آبی

معاون هماهنگي امور عمراني استانداری یزد در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر 3 در بافق به لزوم آموزش های همگانی مردم با نحوه صحیح مقابله با بحران تاکید کرد.
سيد محمد رضا سيد حسيني در این خصوص گفت: بحران در کشور نادیده گرفته می شود و اثر بی تفاوتی نسبت به موضوعاتی که باید به آن حساس و قبل از اتفاق از آن پیشگیری کنیم باعث ایجاد بحران می شود.
وی در این زمینه بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید و با اشاره به حادثه آتش سوزی اخیر در ساختمان پلاسکو بیان کرد : در حادثه اخیر ساختمان پلاسکو با وجود بیشترین امکانات کمترین بازدهی را داشتیم.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداری یزد افزود : در استان و برخی شهرستان ها آمار ساخت و ساز غیر مجاز در مرتبه های اول قرار دارد و باید شهرداری ها و بخشداری ها به این موضوع توجه و از آن جلوگیری کنند.
سید حسینی خاطر نشان کرد: روش برخورد با بحران باید علمی باشد و در زمان آغاز بحران به طور سلیقه ای با آن رفتار نشود.
وی آموزش مدیران و همگان مردم را در خصوص مقابله با بحران ضروری دانست و گفت: پس از آموزش مدیران باید آموزش محله ای و منطقه ای در دستور کار قرار گیرد تا نحوه صحیح مدیریت بحران افزایش یابد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود به بحران بی آبی در کشور اشاره و تصریح کرد: نوع نگرش به شهرها و روستاها باید به گونه ای باشد که بتوان از بحران جلوگیری کرد.
سید حسینی با بیان اینکه بحران آب در 3 تا 4 دسته تقسیم می شود بیان داشت: آب شرب که تا کنون کنترل شده و آب کشاورزی و صنعتی که برنامه های کوتاه و بلند مدت آن در حال انجام است از موارد تقسیم بحران آب در کشور می باشد.

@bafghpublic

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *