مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است

بمناسبت 12 مرداد ماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و 17 مرداد روز خبرنگار در مراسمی با حضور امام جمعه ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق و عوامل اجرائی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق تجلیل بعمل آمد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در این دیدار ، از خدمات ارزنده خبرنگاران واصحاب رسانه در تعامل با این نهاد و ترویج و اطلاع رسانی اثربخش از آرمان‌ها، اهداف و برنامه‌های اسلامی و انقلابی در جامعه قدردانی کرد.
سید علیرضا سلیمانی بافقی ضمن تشریح خدمات و عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق از زمان تصدی این مسئولیت در سال 92 گفت: این نهاد مقدس و مردمی، مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است.
وی گفت از جمله مهم ترین برنامه هایی که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق اجراء گردیده است می توان به برگزاری راهپیمایی روز قدس ،22 بهمن و 13 آبان ، یادواره شهدای بافق و شهدای ترور و فصل پائیز با حضور سخنرانان مطرح کشوری و مسدولین محترم کشوری و استانی ، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد ، بزرگداشت هفته وحدت و روز جمهوری اسلامی نام برد.
سلیمانی ضمن تاکید بر ضرورت حضور خبرنگاران و عکاسان در مراسم‌های ملی و مذهبی مختلف و پوشش رسانه‌ای این مراسم‌ها، از راه‌اندازی کانون خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق خبر داد.
در این مراسم ضمن تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بافق از عوامل اجرائی و افرادی که با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق همکاری نموده اند بویژه خانواده مرحوم ابراهیم زاده با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.
یاد آور میشود : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) و به منظور هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد که ریاست آن توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌گردد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق اساسنامه مصوب در مجلس شورای اسلامی؛ «نهادی است عمومی و غیردولتی که مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبات عمومی نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *