از نظر و دیدگاههای مخالف آزرده نشوید و بدون واسطه مشکلات مردم را بشنوید

امام جمعه موقت بافق گفت: از نظرها و دیدگاه های مخالف آزرده نشوید و دولت مردان بی واسطه در بین مردم بروند و حرف آنها را مستقیم گوش دهند.

امام جمعه موقت بافق در خطبه های نمازجمعه این هفته بافق با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه اظهار کرد: اقدام جهادی مهمترین راهکار رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

حجت الاسلام محمدرضا حقیقت خطاب به مسوولان هم گفت : اگر هویت انقلابی را حفظ و کار جهادی انجام دهید از حمایت مردم بهره مند می شوید. جایگاه حکومت و دولت امانت است و مسوولان باید برنامه های خود را اولویت بندی کنند تا فقر و فساد ریشه کن شود که این دو، جامعه را نابود می کند.

امام جمعه موقت بافق افزود : فعالیت ها و برنامه ها باید بر اساس برنامه ششم و در راستای حفظ وحدت و دوری از دو دستگی و تفرقه باشد. از نظرها و دیدگاه های مخالف آزرده نشوید و دولت مردان بی واسطه در بین مردم بروند و حرف آنها را مستقیم گوش دهند. از حضور و ترفندهای دشمن نباید غافل شد چرا که دشمن دائما در حال توطئه و تفرقه افکنی است.

وی با بیان اینکه نیروی مومن و انقلابی در عرصه های مختلف جامعه، نظام و دستاوردهای انقلابی را حفظ می کند عنوان کرد : باید به خدا توکل کرد و به وعده الهی ایمان داشت که حق و باطل همیشه باهم درگیر هستند و هیچگاه با هم کنار نمی آیند.

حقیقت در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال خوب حزب های سیاسی از کشور های مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: این اقدام یعنی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه های بین المللی جایگاهی پیدا کرده است.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز آزادگان به میهن اسلامی گفت : آزادگان مردانی از قبیله غیرت و حماسه هستند.

حقیقت افزود : در این روز شاهد بازگشت اولین گروه آزادگان سرافراز به جامعه اسلامی بودیم که سالیان سال در اسارت و اردوگاه های دشمن در شکنجه به سر می بردند.

وی خاطر نشان کرد : این بزرگ مردان ذخیره بزرگ الهی و ثروت عظیم انسانی هستند که در دست دشمن غضب شده بودند.

منبع : بافق خبر

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *