فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

خبرنگاران دستگاههای فرهنگی را نسبت به مسائلی که با فرهنگ اسلامی همخوانی ندارد حساس کنند
صادقی گفت: خبرنگاران می بایست دستگاه فرهنگی را نسبت به مسائلی که با فرهنگ و شئونات اسلامی تطابق ندارد حساس کنند و همه مسؤولین فرهنگی تلاش کنند تا جامعه از تهاجم فرهنگ غرب در امان باشد.
مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی در محل دفتر فرماندهی ناحیه بسیج سپاه بافق برگزار شد. در این مراسم ابتدا مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بافق ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران بابت پوشش خوب مراسمات بسیج در رابطه با اهمیت کار خبرنگاران گفت: اهمیت و نقش خبرنگاری در مبانی اسلام به واقعه عاشورا برمی گردد که اگر نبود پیام آور کربلا حضرت زینب(س) و وقایع عاشورا را به گوش مردم نمی رساند الان از حماسه حسینی چیزی باقی نمانده بود و لذا الان هم وظیفه رسانه ها گفتمان انقلاب و ارزشها به گوش مردم برسانند.
در ادامه فرمانده بسیج سپاه بافق با گرامی داشت یاد شهدای انقلاب ، ۸ سال دفاع مقدس ، مدافع حرم ، خبرنگار شهید صارمی و عباس کلانتری شادکامی با بیان رسالت خبرنگاری گفت: خبرنگار با افزایش آگاهی ، معرفت مردم با توجه به سرمایه و توان داخلی آن را به سمت اهداف نظام هدایت کند.
صادقی در ادامه افزود: خبرنگار باید مطالبات به حق مردم را انعکاس و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشد. همچنین خدمات دولت مردان و عوامل اجرایی که زحمت می کشند را به اطلاع افکار عمومی برساند  و خبرنگار بسیجی باید در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب ، دفاع مقدس را با بصیرت افزایی در کنار هم داشته باشد.
وی در ادامه به صحبتهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای در خصوص بحث فرهنگی و اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: فرمایشات ایشان برای همه یک وظیفه است. سپاه با اعزام گروه های جهادی در مناطق روستایی و محروم با بسیج سازندگی و همچنین پرداخت تسهیلات به ایجاد اشتغال برای بسیجیان برای ایجاد صنایع کوچک و تبدیلی راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.
سرهنگ صادقی در پایان در مورد کار فرهنگی و اهمیت آن اظهار داشت: مردم شهر بافق مردمی با اصالت هستند. خبرنگاران می بایست دستگاه فرهنگی را نسبت به مسائلی که با فرهنگ و شئونات اسلامی تطابق ندارد حساس کنند و همه مسؤولین فرهنگی تلاش کنند تا جامعه از تهاجم فرهنگ غرب در امان باشد.
وی کار فرهنگی و حفظ ارزشهای انقلاب و نظام را یکی از وظایف اصلی سپاه برشمرد و خاطر نشان کرد: بسیج با حساسیت ویژه مسائل فرهنگی را در جامعه پیگری می کند و بسیج خواهران در موضوع عفاف و حجاب کار های بسیار ارزنده ای انجام گرفته است.
صادقی در ادامه افزود: کار فرهنگی جدیدا در حال اجراست بحث مسجد محوری می باشد که مسئولین بسیج فعالیتهای خود مانند طرح شجره طیبه صالحین به سمت مساجد ببرند. با حضور جوانان کارهای فرهنگی، قرآنی ،هنری ، علمی، ورزشی مساجد از یک بعدی خارج شو تا شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد باشیم.
منبع : بافق خبر
برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *