زائر سرای فرهنگیان را نماینده شخصا پیگیری کند

دومین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات فرهنگیان در روز سه شنبه دهم مرداد ماه در دفتر نماینده برگزار گردید.

در ابتدای جلسه حسین ارجمند به فعالیت های انجام شده توسط کار گروه پرداخت و عنوان کرد که از زمان تشکیل کار گروه ؛جلساتی با رییس آموزش و پرورش ،فرماندار و رییس اداره تعاون، برگزار گردیده است که مهم ترین موضوع در این جلسات، بحث تخصیص زمین به فرهنگیان و احیای تعاونی مسکن و تاسیس شرکت تعاونی چند منظوره بوده است .


وی در مورد تامین زمین عنوان کرد که دو راهکار وجود دارد. اولین راه این است که تفاهم نامه ای بین وزارت خانه های آموزش وپرورش و راه و شهر سازی منعقد شود که پروسه ای زمان بر و طولانی مدت است یا این که نماینده محترم با مدیرکل آموزش وپرورش استان و مدیر کل راه و شهرسازی استان رایزنی کنند و نتیجه را به کارگروه اعلام کنند.
لازم به ذکر است که دفتر نماینده محترم، درخواستی را برای نقصان محمدی مدیر کل راه وشهر سازی استان ارسال نموده است و در مورد واگذاری زمین به فرهنگیان، خواستار نظر آن مدیریت شده است.
حسین ارجمند در مورد احیای تعاونی مسکن عنوان کرد؛ در جلسه ای که کارگروه با دشت آبادی؛ رییس اداره تعاون داشته است، دو راهکار برای احیای تعاونی مسکن پیشنهاد شده است.


1- تعاونی مسکن فعلی منحل شود و دوباره تعاونی مسکن جدید تشکیل شود و هیئت مدیره آن انتخاب و عضو گیری صورت پذیرد چون اداره آموزش و پرورش نمی تواند همزمان دو تعاونی مسکن داشته باشد.
2- اعضای هیئت مدیره فعلی؛ درخواست تمدید کنند و بعد از تمدید، عضوگیری و هیئت مدیره جدید انتخاب شود.
در این جلسه ، مسائل و مباحث مربوط به زائر سرای فرهنگیان شهرستان بافق، مطرح گردید و در مورد آن بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت که در نهایت مصوب شد نماینده محترم مستیقما این موضوع را پیگیری کنند و از رییس آموزش و پرورش بافق، بخواهند که این مساله را با جدیت پیگیری کنند و آقایان عباس ابراهیمی و غلامرضا حیدری، مسئول پیگیری زائر سرا شدند.


هم چنین درخواست های همکاران که به کار گروه ارسال شده بود ، مانند تغییر بانک عامل در پرداخت حقوق، مساله بیمه طلایی و مسائل مربوط به معلمان خرید خدمت مطرح گردید.
و مقرر شد درخواستی در مورد مشکلات بیمه طلایی و راهکاری برای حل آن، توسط کارگروه، تنظیم و به امضای تعدادی از فرهنگیان برسد و برای پیگیری به دفتر نماینده ارسال شود.
در پایان، اعضای کارگروه؛ از مرکز حمایت کودکان بدسرپرست با نام«مرکز مودت» بازدید و از زحمات آقای دهقانزاده، تقدیر و تشکر کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *