نامه رسیده از همشهریان به تحریریه عصر بافق :

سرنوشت بیش از ۱۰۰ نونهال زیر ۱۲ سال مدرسه فوتبال محبان انصار بافق در هاله ای از ابهام

” سلام

ای کاش به جای اینکه سنگ هندبال لیگ برتری را به سینه بزنیم و به راحتی بالغ بر 500 میلیون تومان پولی که باید خرج جوانهای شهر خودمون و زیرساختهای ورزش شهرمون کنیم خرج یه مشت … غیر بومی نمی کردند و فکری به حال زمین چمن ورزشگاه تختی می کردیم.
جناب آقای … !!! بیش از 100 نفر نونهال زیر 12سال به مدت 2 سال در مدرسه فوتبال محبان انصار فعالیت می کردند و حاصل زحمات مربیان پایه این باشگاه ؛ دعوت 8 نونهال بافقی از همین مدرسه فوتبال برای مسابقات کشوری بود. چیزیکه فقط یک بار در تاریخ بافق رقم خورد و بعد از این هم قهرمانی همین نونهالان با کمترین امکانات در استان و راهیابی همین تیم نونهالان به زیرگروه کشور بود.
ولی عاقبت چی شد ؟؟؟ فقط به خاطر 35 میلیون تومان ناقابل نه تنها سهمیه ها واگذار شد که اصلا به کل این مدرسه فوتبال تعطیل شد و شرمندگی آن برای خانواده هایی باقی ماند که فرزندانشون رو برای آموزش با جون و دل و در گرمای 45 درجه میاوردند ورزشگاه تختی
مطمئنا اونیکه به شما نامه داده در لیگ برتر هندبال کشور ذینفع بوده که سالیانه مبلغی بابت قرارداد چند صد میلیونی خودش میگرفته و الان ناراحت است. ایکاش این فرد یه کم هم به فکر مشکلات دیگر ورزش شهرستان بود ”

عصر بافق : ظاهرا این نامه در جواب نامه رسیده ” هاله ای از ابهام برای حضور هندبال بافق در لیگ برتر ” به عصر ارسال شده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *