کسانی در امر به معروف و نهی از منکر موفق ترند که خودشان صفات برجسته ای داشته باشند

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در نشست کمیته امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: کسانی در امر به معروف و نهی از منکر موفق ترند که خودشان صفات برجسته ای داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” گفت: امر به معروف و نهی از منکر از مسائل و احکام اجتماعی اسلام است و چون با هدف هدایت و ارشاد فرد و اصلاح جامعه بشری صورت می گیرد، تاثیرگذاری آن منوط به مراعات شئون طرف مقابل و توام با ادب و احترام است.
سرهنگ کمالی افزود: کسانی در امر به معروف و نهی از منکر موفق ترند که خودشان صفات برجسته ای داشته باشند و در حین تذکر با متانت سخن بگویند چه بسا که بسیاری از اوامر و نواهی بر اساس منطق و دلیل هستند که اگر ما آن ها را برای دیگران بیان کنیم زودتر به نتیجه می رسیم.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق نیز در این نشست گفت: با گسترش امر به معروف و نهی از منکر و مقید کردن خود به این دو اصل مهم می توان با فساد و زشتی ها مبارزه کرد که این امر محقق نمی شود مگر اینکه این دو واجب الهی ابتدا در خانواده ها وجود داشته باشد تا دشمن نتواند به درون جامعه و خانواده های نظام مقدس اسلامی ایران نفوذ پیدا کند.
وی ادامه داد: قران بهترین امت را آمران به معروف و ناهیان از منکر می داند و ما هم در این راستا وظیفه داریم که این دو واحب الهی را قدر بدانیم و به آن عمل کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *