مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد:

استقبال مردم بافق از مدارس علوم اسلامی / کاروان پیاده امام رضا (ع) یک کار مهم فرهنگی است

مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد گفت: خوشبختانه مدارس علوم معارف اسلامی در شهرستان بافق مورد استقبال خوبی قرارگرفته است.

 مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد در حاشیه نشست خود با فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی ساختمان اداری سازمان تبلیغات اسلامی بافق خبر داد و گفت: متولی این طرح اداره راه و شهرسازی است و از منابع استانی تأمین‌شده است که بخشی از کارها جهت تکمیل این طرح صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود به ۲ دبیرستان علوم و معارف صدرا در بافق اشاره و افزود: هدف تقویت این دو مرکز آموزشی است که اقدامات لازم در خصوص دبیرستان دخترانه علوم و معارف صدرا این شهرستان فراهم‌شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم بافق از مدارس علوم معارف اسلامی با فرماندار بافق برنامه‌ریزی و صحبت‌هایی صورت گرفته تا دبیرستان پسرانه علوم و معارف صدرا در این شهرستان احداث شود.

حسینی کوهستانی به مباحث مطرح‌شده در این نشست در خصوص موضوعات فرهنگی اشاره و بیان داشت: فعالیت و برنامه‌های فرهنگی تمامی مدیران اجرایی در این خصوص باید منعقد شود که این فعالیت‌ها توسعه پیدا کند.

وی به کاروان پیاده امام رضا (ع) که در طول بیش از ۴۰ روز مسیری را با پای پیاده طی می‌کنند اشاره کرد و گفت: این اقدام نشان‌دهنده یک کار مهم فرهنگی و باارزش که در حال اجرا است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان یزد عنوان داشت: درمجموع شهرستان بافق در طول سال با توجه به برنامه‌های در حال انجام، در مناسبت‌های ملی و مذهبی از رونق خوبی برخوردار است که این نشان‌دهنده این است که مردم شهرستان مردمی مقید و پایبند هستند.

حسینی کوهستانی افزود: بافق بهترین برنامه را با دعوت سخنرانان کشوری در استان و شهرستان اجرا می‌کند که این موضوع می‌تواند نتیجه بسیار خوبی را برای شهرستان به دنبال داشته باشد.

منبع : بافق خبر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *