باحضور رئیس ستاد اقامه نماز استان:
این جلسه با حضور رئيس ستاد اقامه نماز استان، فرماندار بافق و اعضاي ستاد اقامه نماز شهرستان بافق در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
این جلسه  با حضور رئيس ستاد اقامه نماز استان، فرماندار بافق و اعضاي ستاد اقامه نماز شهرستان بافق در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئيس ستاد اقامه نماز استان يزد بابیان اينكه وضعيت اقامه نماز در سطح شهرستان مطلوب و الگو است گفت: شهرستان بافق در امر اقامه نماز جماعت بسیار خوش درخشیده است و این مطلب برای استان نیز مهم است.

حجت‌الاسلام علي حبيبيان با توجه به اجلاس شهرستانی نماز استان افزود: با توجه به پتانسیل خوب شهرستان بافق و الگو بودن این شهرستان در بحث اقامه نماز پیگیری‌های اعضای شورای ستاد اقامه نماز انتظار می‌رود اجلاس شهرستانی نماز استان که در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد، به میزبانی شهرستان بافق باشد.

فرماندار بافق در اين نشست با اشاره به برگزاری پررنگ نماز ظهر عاشورا در بافق گفت: حضور پرشور مردم بافق در اقامه نماز ظهر عاشورا بی‌تردید يك نوع حماسه ديني بود كه جاي تقدير و تشكر از همه رادارم.

محمد زاده رحمانی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده برای ثبت این حماسه پرشور هماهنگی‌های لازم برای دعوت از مستندسازان و فیلم‌سازان کشوری انجام می‎شود تا این حماسه را کل کشور و دنیا مشاهده کنند

در ادامه اعضاي شوراي ستاد اقامه نماز به بيان عملكرد، نظرات و پيشنهادت خود در حوزه نماز و فرهنگ ترويج نماز بحث و تبادل‌نظر كردند.

منبع : بافق خبر

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *