در نماز جمعه این هفته مطرح شد :

دولت جدید با محوریت شایسته سالاری شکل بگیرد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق گفت: باید دولت جدید از افرادی متعهد، متدین، کاردان، متخصص و از بین نیرو‌های انقلابی، با محوریت شایسته‌سالاری شکل گیرد.

خطیب جمعه بافق در خطبه دوم این هفته با اشاره به فرارسیدن سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی (ره)، یاد ایشان را گرامی داشت و به بیان اهمیت نماز عبادی سیاسی و نقش آن در همبستگی جامعه و آگاهی بخشی مردم پرداخت و گفت: نماز جمعه قرارگاه انقلاب است و به بر کت روح ایمان و اخلاص مردم ایران اسلامی با همه وجود از ارزش‌های انقلاب و اسلام حراست و حفاظت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) در خصوص جایگاه ویژه ایشان افزود: حضرت معصومه (س) مایه برکت این نظام و کشور است و الگوی عالی برای دختران وزنان ماست و شایسته است تا خانواده‌ها و مراکز آموزشی دختران را به سیره اعتقادی، اخلاقی و عبادی آن حضرت آشنا نمایند و این آشنایی برای دختران امروز ما که مادران فردای جامعه هستند امری لازم و ضروری است.

وی در خصوص اقدامات خطرناک جنگ نرم در محیط مجازی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم بابی تفاوتی و ناآگاهی عده‌ای بلهوس نسل نوجوان و جوان جامعه اعم از دختر و پسر را هدف اغراض پلید و شیطانی خود قرار دهند. ما باید به‌عنوان پدر و مادر از فرزندان خود مراقبت کنیم و با احترام به شخصیت دختران و پسران خود آنان را از خطرات این حوزه شیطانی آگاه و بر حذر داریم.

نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه بافق با اشاره به موضوعات واردات بی‌رویه، قرارداد‌های نفتی جدید، تشکیل کابینه دوازدهم و مسئله تحریم‌ها تصریح کرد: متأسفانه این واردات به اقتصاد کشور صدمه خواهد زد. برای کشور حاصلخیز ایران ناپسند است بعد از ۳۸ سال که از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد امروز رب گوجه و آب‌معدنی از چین وارد کند. باید حوزه‌های نظارتی و مسئول بر این امر مراقبت نمایند زیرا دست‌هایی در کار است تا تولیدات داخل را ناکافی نشان دهند.

سلیمانی در ادامه تشکیل و ترکیب دولت جدید را امری مهم خواند و گفت: باید دولت جدید از افرادی متعهد، متدین، کاردان، متخصص و از بین نیرو‌های انقلابی، با محوریت شایسته‌سالاری شکل گیرد تا بتوانند منشأ خدمت به انقلاب و مردم باشند.

وی در پایان به وضع تحریم‌های جدید نیز اشاره و عنوان داشت: در طول سی‌وهشت سال دشمن نتوانست ملت ایران و انقلاب اسلامی را با انواع دسیسه‌ها به‌زانو درآورد و موضع تحریم‌ها نیز قطعاً باعث اقتدار بیشتر و انسجام مردم و رهبری انقلاب است و دشمنان ایران اسلامی بدانند که با این اقدامات خبیثانه راه به‌جایی نخواهند برد.

منبع : بافق خبر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *