صورتجلسه ۹ شهریور ۹۳ در حد حرف مانده است

صباغیان گفت : سال 93 صورتجلسه ای تصویب شد و مسئولان نیز آنرا امضا کردند اما آنطور که باید عمل می شد نشد.

 صباغیان نماینده حوزه مهریز، نماینده مردم بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مراسم مرکز توانبخشی رحمت بافق گفت: استان یزد ده شهرستان دارد که ۵شهرستان ان محروم که نصف وسعت استان را شامل می شود و در هر زمینه ای چه در حال و چه در گذشته کار قابل توجهی که باید بشود نمی شود .

صباغیان در ادامه با بیان جمعیت بیش از 40 هزار نفری شهرهای مروست وهرات اظهار داشت: متاسفانه این شهرها هنوز پلی کلینیک ندارند در حالی که فاصله زیاد آنها از مرکز استان از مشکلات اساسی این مردم است.

وی از در ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بودن جمعیت 40 هزار نفری جمعیت بافق با تامین اجتماعی گفت و تاکید کرد:با توجه به اینکه فقط سنگ آهن مرکزی بیش از 6 هزار نفر نیرو دارد مردم انتظار دارند در تجهیز کردن پلی کلینیک بافق اقدام قابل توجهی شود.
همچنین صباغیان  از اینکه انتظار می رفت در حوزه انتخابیه وی حداقل دو یا سه طرح برای شروع و اتمام کلید خورده باشد گلایه کرد.

وی در ادامه با اشاره به صورتجلسه 9 شهریور ماه 93 و تعهدات مسئولان دولتی به مردم و کارگران بافق اظهار داشت:سال 93 صورتجلسه ای تصویب شد و مسئولان نیز آنرا امضا کردند اما آنطور که باید عمل می شد نشد.

نماینده مردم حوزه مهریز در مجلس افزود:تنها یک بند آن اجرا می شود که آنهم نیم بند اجرا می شود چه بسا اینکه مردم انتظار دارند این بندهای این صورتجلسه عملی شود.
صباغیان با ابراز تاسف از اینکه این صورتجلسه در حد حرف مانده است گفت:در خصوص بند ۱۶این صورتجلسه اقای وزیر نامه ای به معاون اول رئیس جمهور نوشت که او هم دستور داد که عملی شود ولی متاسفانه می بینیم که این هنوز عملی نشده و درقالب حرف وصورتجلسه باقی مانده است.

نماینده مردم بافق گفت:کمک هایی که مجموعه سنگ آهن می کرد این روزها به سرعت قطع می شودو کمک به مدارس ، ادارت و  اماکن ورزشی به نحوی در حال محدود شدن میباشد.

وی تاکید کرد:در خصوص ساخت کارخانه فولاد هنوز کاری انجام نشده است و ما خارج از این صورتجلسه چیزی نمی خواهیم ومن خواهشم این است که صورتجلسه ۸و۹شهریور ودستور اقای جهانگیری در خصوص ۱۶ بند از مسئولین سنگ اهن و مسئولین مربوطه بخواهید که چه اقداماتی در این خصوص انجام داده اند که اگر
این اگر عملی شود بخشی از انتظارات مردم عملی شده است.
صباغیان در خصوص قراردادهای سفید که از کارگران امضاء می گیرند و اخراج حتی نماینده کارگرها اظهار داشت: هر جایی که مجموعه کارگری در حال کار است قانون اساسی ما می گوید باید تشکل کارگری داشته باشند که اگر فردا روزی مشکلی پیدا شد بتواند به نماینده بگوید تارسیدگی شود.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مو‌ضوع دیگر این است گه اداره کار بازرس ندارد گفت: در بافق یکی بازرس است ودهها کارخانه وکارگاه وقتی که بازرس نباشد حقوق کارگر محفوظ نمی ماند.

برای آگاهی از آخرین فعالیتهای نماینده شهر خود در مجلس شورای اسلامی روی لینک زیر کلیک کنین

🍃 @mrsabaghian 🍃

کانال رسمی محمد رضا صباغیان

https://t.me/mrsabaghian

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *