مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با فرمانده انتظامی شهرستان بافق دیدار کرد

در ابتدای این دیدار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک خطاب به فرماندهی انتظامی بافق گفت : به لطف خدا با وجود حضرتعالی و بعد از انتصاب شما به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان تحولات بسیار خوبی صورت گرفته است. خلاصه اخبار روز را که از سایتهای خبری رصد می کنیم حجم فعالیت شما کاملا مشخص بوده و من به نوبه خودم از زحمات سرهنگ بیگلری، جنابعالی و کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان تشکر می کنم.

سید علیرضا سلیمانی بافقی در ادامه و در خصوص مراسمهای اخیر و همکاری نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد : انشاله بتوانیم همچنان مانند گذشته با تعامل و همفکری نیروی انتظامی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گامهای مثبت و موثری برداریم.
وی ادامه داد : همانطور که مستحضرید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوازدهم مرداد ۱۳۵۹ به فرمان حضرت امام تاسیس شد و در راس این شورا هم در حال حاضر حضرت آیت ا… جنتی هستند که از طرف مقام معظم رهبری به این سمت منصوب شده اند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن مقایسه دو نهاد شورا با نیروی انتظامی عنوان کرد : وجه تشابه شورای تبلیغات اسلامی با نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در این هست که در راس همه مقام معظم رهبری هستند که از این بابت نیز جای شکرگذاری وجود دارد. وظیفه ما برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و اجرای مراسمهای ۱۳ آبان، روز جهانی قدس، حماسه ۹ دی روز تجدید میثاق امت با ولایت، راهپیمایی ۲۲ بهمن، ارتحال حضرت امام و قیام خونین و درس آموز ۱۵ خرداد و در کل مراسمهایی که به دستور حضرت آیت ا… جنتی ابلاغ می شود را پیگیری و برگزار نماییم.

در ادامه این دیدار سرهنگ کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن خوشامدگویی گفت : از شما و از مردم می خواهم ما را دعا کنید، سعی بر این داریم که در کنار مردم باشیم. به نظر من اگر بتوانیم به انسانهای بزه کار کمک کنیم و آنها را تربیت کنیم، یک نیروی انسانی به جامعه تحویل داده ایم و مطمئن باشید که با طرد آنها از جامعه کاری از پیش نخواهیم برد. هر خلافکاری که اصلاح شده و به جامعه برگردد می تواند یک عضو مثبت برای جامعه باشد، می تواند خانواده داشته باشد و بچه های خوب تربیت کرده و به جامعه تحویل دهد. در کل بزرگترین سرمایه هر کشور و هر جامعه نیروی انسانی آن جامعه می باشد. همانطور که کشورهای پیشرفته به تربیت نیروی انسانی خود خیلی اهمیت می دهند و ما باید به این نتیجه برسیم که اگر موفق شویم خلافکارها را به جامعه برگردانیم توانسته ایم عاملی برای پیشرفت جامعه بسازیم.

وی ضمن یادی از حضرت امام (ره) ادامه داد : بنیانگذار جمهوری اسلامی دقیقا همین کار را انجام دادند. من تاریخ را خوانده ام، امام خمینی از همه ابزارهای انسانی استفاده کرد تا بتواند جامعه را به آن سمتی که دوست دارد و باید برود ببرد. نگفت ماها چه پیشینه ای داریم و چکارها کردیم، گفت میخواهید چکار انجام دهید و دوست دارید چه کاری انجام دهید. نگفت چه تفکری دارید، گفت چه تفکری دوست دارید داشته باشید و از این طریق جوانها و جامعه را به سمت خودش جذب کرد و با دست خالی، یک شاهی که یک ارتش در اختیارش بود، یک شهربانی در اختیارش بود، یک ژاندارمری در اختیارش بود، بدون اینکه اسلحه ای داشته باشد از کشور بیرون انداخت.

کمالی با برشمردن حضرت امام به عنوان بزرگترین استراتژیست نیروی انسانی ادامه داد : بنیانگذار جمهوری اسلامی با این روش نیروها را جذب کرد و پرورش داد. ما هم باید همین کار را انجام دهیم. اگر بتوانیم اینکار را در جامعه انجام دهیم دیگر احتیاجی به پلیس نیست و همه پلیس خودشان خواهند بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *