دیدار سفیر فرهنگی ورزشی شهدا با شهردار بافق

روح ا… بصیری نیا ورزشکار دوچرخه سوار با هدف پاسداشت خون شهدای گلگون کفن کشور عزیزمان ایران و با پرچم متبرک شهدا از کربلای معلای وارد شهر کویری بافق شد و با شهردار این شهر دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، این ورزشکار بسیجی حامل پیام صلح و دوستی و اتحاد و یکدلی بین شوراها و شهرداران بود که با شهردار و جمعی از کارکنان شهردرای گفتگو کرد.
روح ا… بصیری نیا در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان مجموعه پرتلاش و زحمتکش شهرداری ، پیام معنوی خود را پس از رسیدن به این شهر اعلام کرد و ضمن ارج نهادن به آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب، ابراز امیدواری کرد سفری سرشار از امید و آرزو و پر از صلح صفا برای تمام هموطنان عزیز آغاز کرده باشد.
وی همچنین به تجلیل از ایثارگری و جان فشانی های ملت مظلوم ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس شهرستان بافق پرداخت و گفت: شهدا و ایثارگران پیام آور عزت، افتخار و سربلندی میهن اسلامی بودند.
شهردار بافق هم در این دیدار ضمن تشکر از این حرکت فرهنگی،معنوی و ورزشی برای این ورزشکار بسیجی آرزوی صحت و سلامتی کرد و گفت:این سفر، فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه شهادت طلبی را در جامعه تقویت می کند.
سید علی نوروززاده با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران کشور افزود: شهرستان بافق نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید را در طول دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است
وی ابراز امیدواری کرد: این ورزشکار پیام رسان و سفیر رسالت و آرمانهای شهدای عزیز در سراسر کشور باشد.
شایان ذکر است این ورزشکار از اربعین حسینی سال قبل از کربلای معلی حرکت خود را آغاز کرده و پس از حضور در اکثر شهرهای کشور، اربعین امسال به کربلای معلی بازخواهد گشت و همچنین حامل پرچمی مقدس و متبرک با تصاویرگرانقدر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که از هراستان یک یا دو شهید انتخاب شده است و در استان یزد تصویر دو شهید بزرگوار سردار عاصی زاده،محمدحسین ذوالفقاری و همچنین سردار شهید الله دادی فرمانده سپاه الغدیراستان یزد در این پرچم نقش بسته است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *