اتفاقات خوب در انتظار نیروهای قراردادی و شرکتی

♻️ گمانه زنی ها و شنیده ها درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در ایام پیش رو!

🔅حدود چهار ماه است خبر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در افکار عموم و رسانه ها جای خوش کرده است و نمایندگان مجلس و برخی مقامات دولتی هراز چند گاه اشاره ای به این مساله کرده اند.

🔅حال خبرها حاکی از ان است در مجلس شورای اسلامی نمایندگان بسیاری باتوجه به الزام کوچک سازی دولت و امتداد راه خصوصی سازی، مخالف این طرح اند.مخالفانی که معتقدند با این اقدام بازده کاری نیروی انسانی کاهش می یابد.

🔅 از سویی دیگر برخی نمایندگان مجلس نیز با توجه به اعتراضات گسترده نیروهای شرکتی و قراردادی نسبت به شرایط ناامنی شغلی و حقوق و مزایای نامناسبشان که گاها به جلوی درب بهارستان نیز کشیده شده است به دنبال این تبدیل وضعیتند.

🔅گزارش ها حاکی از ان است احتمال دارد راه میانه ی این مسیر از سوی برخی پیشنهاد شود که معصلات و ایرادات خصوصی سازی و جدب نیروی انسانی بصورت شرکتی و قراردادی اصلاح شود تا وضعیت اینگونه ای نیروی انسانی منجر به اخراج، کاهش حقوق و تاخیر در پرداخت هایش نشود.

🔅به طوری که سخنگوی دولت چندی قبل این خبر را اعلام کرد که در قانون مدیریت خدمات کشوری برانیم نیروهای قراردادی و شرکتی از بلاتکلیفی و نبود امنیت شغلی خارج شوند.

🔅هرچند هنوز مشخص نیست در ایام پیش رو تا شهریورماه قرار است چه نتیجه ای و مصوبه ای در مجلس شورای اسلامی درباره تبدیل وضعیت نیروها بدست اید اما براوردها حاکی از ان است اتفاقات خوبی در انتظار نیروهای قراردادی و شرکتی خواهد بود.
https://telegram.me/joinchat/BopdYT7muDzPngXGbePAOw

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *