شورای نگهبان هیچ گاه تحت تاثیر حرکت سیاسی گروهی قرار نگرفته است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به واقعه 18 تیرماه 78 در کوی دانشگاه عنوان داشت: دشمنان انقلاب و نظام دراین حادثه ولایت را نشانه گرفته بودند که توطئه آنها با هوشیاری و ولایت پذیری مردم شجاع و همیشه در صحنه خنثی شد

خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه دوم نماز این هفته در خصوص عملکرد شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در طول انجام فعالیت های خود در همه ادوار انتخابات و مراحل تائید صلاحیت ها هیچ گاه تحت تاثیر حرکت سیاسی هیچ گروهی قرار نگرفته است.

وی در ادامه افزود: فقهای آگاه و زمان شناس و حقوق دانان شورای نگهبان با تائید صلاحیت، افرادی را انتخاب می کنند که برای نظام و انقلاب خدمت کنند.
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به واقعه 18تیرماه 78در کوی دانشگاه عنوان داشت: دشمنان انقلاب و نظام دراین حادثه ولایت را نشانه گرفته بودند که توطئه آنها با هوشیاری و ولایت پذیری مردم شجاع و همیشه در صحنه خنثی شد.
وی در خصوص همبستگی مردم در همه عرصه ها خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه  و همبستگی مردم دوستدار نظام و انقلاب باعث شد هیاهوی دشمنان نظام بعد از چند روز خاموش شود و مردم با همدلی و وحدت جواب یاوه گویان را بدهند.
خطیب نماز جمعه شهرستان با اشاره به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: نمونه ی بارز همدلی و همبستگی مردم در انتخابات ریاست جمهوری به وضوح قابل مشاهده بود که دشمنان در تلاش بودند که  با تبلیغات سوء انقلاب و نظام را خدشه دار کنند ولی با حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بردهان یاوه گویان بود.
سلیمانی در ادامه به موضوع داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و به تشریح دلایل شکست این گروه پرداخت و گفت: گروه داعش با پول های کلان بیگانگان و استکبار به وجود آمد و با فروش نفت برخی از کشورها این گروه در منطقه قدرت پیدا کرد.
وی سه عامل مهم شکست داعش در عراق را چنین عنوان کرد: قدرت مراجع و در راس آن آیت الله سیستانی در عراق و موج همراهی جوانان با وی باعث خنثی شدن داعش در عراق شد.
سلیمانی در ادامه افزود: تلاش نیروهای نظامی عراق و همراهی مردم با آنان و قدرت مدیریت سردار سلیمانی در عراق که همه ی قدرتهای غرب و به آن اعتراف کردند از دیگر عوامل شکست داعش در عراق است.
خطیب نماز جمعه بافق همچنین با گرامیداشت سالروز تاسیس بهزیستی و تامین اجتماعی به بیان فعالیت های این دو نهاد در طول انقلاب پرداخت و اظهار داشت: خدمت به قشر آسیب دیده و ناتوان در جامعه برای تامین زندگی آنان از فعالیت های ارزنده ای  است که این نهادها به آن پرداخته اند.
سلیمانی در پایان در خصوص وظیفه افراد توانمند نسبت به قشر ضعیف بیان داشت: افراد توانمندجامعه ، نسبت به قشر آسیب پذیر برای تامین زندگی آنان بی تفاوت نباشند و در حد توان به آنها کمک کنند.

منبع : بافق خبر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *