رفیق شهدایی ما مثل شهدا، امام رضائی پر کشید

با کمال تأسف خبر اندوهناک پر کشیدن زائر پیاده و پزشک یار کاروان امام رضا علیه السلام، زنده یاد بهزاد میرابی باعث حزن و اندوه تمام اعضاء کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) شد. وی یکی از اعضای فعال کمیته ترویج سیره شهدای این کانون بود و روحیه شهدایی، مخلص و پر تلاش او در برگزاری مراسمات بویژه برنامه شهدای مدافع حرم و اکران فیلم هنگامه هنوز در ذهن ها جاری است. و سرانجام مانند شهدا با عشق به امام رضا علیه السلام و در مسیر زیارت آن حضرت با پای پیاده به ملکوت اعلی پرواز کرد و میهمان سفره پر مهر و کرم امام رضا علیه السلام و شهدا شد.


این مصیبت جانگداز را به مردم شریف بافق، مدیریت محترم و اعضای موسسه بیت الرضا علیه السلام، زائرین کاروان پیاده امام رضا علیه السلام، اعضای کانون آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) و خانواده محترم میرابی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن زائر و خادم پر کشیده، علو درجات و برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر و اجر فراوان خواهانیم.

همچنین شفای کامل مصدوم این حادثه، دیگر پزشک یار کاروان، آقای محمد رضا شفیعی، عضو غرفه رسانه ای کانون را از درگاه خدای منان خواهانیم و از مردم ولایی بافق استدعا داریم برای سلامتی کامل وی دعا کنند.

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
عباسعلی محمدی
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *