روز ملی عفاف و حجاب:

تجمع بسیجیان شهرستان بافق به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب

خواهران بسیجی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بافق با تجمع در محل موسسه فرهنگی بیت الرضا(ع) حمایت بیشتر خود را در حفظ این ارزش دینی و اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب خواهران بسیجی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بافق شب گذشته با تجمع در محل موسسه فرهنگی بیت الرضا(ع) حمایت بیشتر خود را در حفظ این ارزش دینی و اسلامی اعلام کردند.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولان این شهرستان انجام گرفت.

از جمله برنامه های این نشست سخنرانی حجة الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان درباره مسئله مهم عفاف و حجاب و نقش زنان و مادران در حفظ این نشان فاطمی بود.

سپس جلسه پرسش و پاسخ خواهران حوزه علمیه درباره موضوع “چرا حجاب؟ ” انجام گرفت و در پایان مراسم قرعه کشی بین حاضرین این نشست انجام گرفت.

لازم به ذکر است حاشیه این مراسم کلاس قصه گویی و نقاشی با موضوع حجاب ویژه کودکان با مربی گری “طاهره کارگران” و بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب که توسط پایگاه نرجس (س) دائر گردیده بود، انجام گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *