در جلسه کارگروه فرهنگیان بافق با مدیر آموزش و پرورش مطرح شد:
«فرهنگیان ، تعاونی مسکن را احیاء کنند»

جلسه کارگروه پیگیری مطالبات فرهنگیان, عصر چهارشنبه به ریاست آموزش و پرورش بافق برگزار گردید.
در این جلسه علی اصغر رنجبر به سوالات اعضای کارگروه پیرامون مسائل مختلف پاسخ داد.
وی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه گفت: با تمام وجود از کارگروه فرهنگیان حمایت می کند واز هیچ کوششی برای پیشبرد اهداف آن دریغ نمی ورزد.
رییس آموزش و پرورش بافق در خصوص تامین مسکن فرهنگیان افزود: جلسات متعددی با اداره راه و شهرسازی و فرمانداری و منابع طبیعی برگزار شده است و در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل استان در بهمن ماه سال گذشته تشکیل شد مساله پیگیری اختصاص زمین مسکن فرهنگیان از طریق هماهنگی با وزرای آموزش و پرورش و راه و شهر سازی مطرح و در سال 1386 تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهر سازی مبنی بر تهیه مسکن فرهنگیان منعقد گردید .


وی همچنین خواستار احیای تعاونی مسکن فرهنگیان بافق شد و اظهار داشت : معلمان و فرهنگیان بافقی می بایست مجددا تعاونی مسکن را فعال نمایند و از طریق انتخابات, هیئت امنای آن را تشکیل دهند .
علی اصغر رنجبر در زمینه زائر سرا گفت: در زمان مدیریت محمود خواجه ای در آموزش و پرورش خانه ای به وسعت 250 متر در خیابان امام رضا فرعی 64 خریداری شد که در حال حاضر این زمین قیمتی معادل 800 میلیون تومان دارد و چونکه جایگاه هیئت امنای آن اشخاص حقیقی بودند ساخت و ساز در آن متوقف شده است و می بایست هیئت امنای آن اشخاص حقوقی تعیین شوند و سند زائر سرا به نام امام رئوف است و مدیریت آن بر عهده مدیر وقت و نماینده بازنشستگان فرهنگی که برای حل این مشکل مقرر شده در جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس مطرح گردد .


رییس آموزش و پرورش بافق در مورد بانک ملی به عنوان بانک عامل در واریز حقوق فرهنگیان عنوان کرد : از آنجایی که حقوق فرهنگیان متمرکز شده است و از طریق سیستم پایا واریز می شود امکان تغییر بانک وجود ندارد.
وی همچنین به سوالات اعضا کارگروه در مورد معلمان بسته حمایتی و مدرسه خیّری خادمیان پاسخ داد.
در ابتدای این نشست دکتر حسین ارجمند رابط نماینده مردم بافق در مجلس و عضو کارگروه فرهنگیان، از زحمات علی اصغر رنجبر و حضور وی برای پاسخگویی به سوالات اعضای کار گروه تشکر کرد و افزود: تنها راه موفقیت و غلبه بر مشکلات ؛ داشتن اتحادو همفکری و حفظ روحیه مطالبه گری در بین همکاران آموزش پرورش و فرهنگیان بافق می باشد.

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *