لزوم انجام کار فرهنگی نرم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه صیانت از حقوق شهروندی با حضور فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی و جمعی از روسا و رابطین بانوان ادارات مختلف شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست که به منظور برنامه ریزی در جهت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه بر کسی پوشیده نیست و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری،  این مهم یک کار فرهنگی نرم را می طلبد به همین جهت این موضوع در حوزه امور بانوان و خانواده وزرات کشور، استانداری ها و نواحی مقاومت بسیج در دستور کار بوده و هست.

محمد زاده رحمانی در ادامه با تاکید بر حفظ انسجام و هماهنگی در اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان، عنوان کرد: باید با برنامه ریزی و تشریک مساعی بین بخش های اجرایی شهرستان در جهت برگزاری باشکوه و افزایش اثربخشی برنامه های این هفته تلاش شود.

در ادامه این نشست، سرهنگ پاسدار صادقي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق به مرور اسامي روزهاي اين هفته و تشريح برنامه هاي ناحيه مقاوت بسيج پرداخت و سپس حاضرین به بیان اهداف و برنامه های خود در جهت برگزاری برنامه هاي مؤثر در هفته عفاف و حجاب اشاره كردند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *