نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق : آنچه که کشور و انقلاب را از گزند توطئه های آمریکایی محفوظ می دارد ، استحکام و وفاق داخلی است

  نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب به تشریح وقایع کشف حجاب در دوران  رضاخان و برداشتن چادر از سر زنان مسلمان  و به توپ بستن مسجد گوهر شاد اظهار کرد: رضاخان در ایران به همراه همدستانش در آتاترک درترکیه و افغانستان با این اقدامات بی دینی و بی عفتی  را در جامعه آن روز رواج داد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: تنها کشوری که مردم مسلمانش در برابر کشف حجاب و استبداد و استکبار ایستادگی کرد ایران بود و در ترکیه الان مسلمان سکولار پرورش یافته است .
وی تصریح کرد: مردم مسلمان ایران و علمای و روحانیون در برابر این ظلم مقاومت کردند ، شهید شدند و نگذاشتند بی عفتی در جامعه رواج کند.
سلیمانی گفت : خانواده ها ، روحانیون و همه افراد با روش صحیح  و درست نگذارند تبلیغات وسیع دشمن در زمینه بی بندوباری در جامعه ترویج  پیدا کند.
خطیب نماز جمعه بافق همچنین از فعالیت های فرهنگی کانون فرهنگی و تبلیغی آیت الله شیخ محمد تقی بافقی در رابطه با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ازدواج اسلامی تقدیر کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه توطئه های استکبار جهانی در طول تاریخ انقلاب افزود: آمریکا و همدستانش با اجرای توطئه هایی همواره تلاش کردند تا به نظام و انقلاب ضربه بزنند.
سلیمانی با بیان برخی از این توطئه ها از قیبل ، حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شکست مفتضاحانه آنان ، مسدود کردن حساب های بانکی ایران ، تحریم ، تهدید و تحریک ضدانقلاب  خاطر نشان کرد : با گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب حرکت های عملی آمریکا تبدیل به  توطئه های نظری شده است و با تهاجم فرهنگی استکبار قصد ضربه زدن به جوانان انقلاب را دارد.
امام جمعه بافق تصریح کرد: آمریکا و همدستانش قصد دارند با ترویج بی بند و باری از طریق ماهوارها ، داخل خانواده های ایرانی نفوذ کنند و نسل جوان و بالنده انقلاب را به فساد و بی اخلاقی بکشانند.
وی با بیان اینکه امروز باید نسل جوان مراقب توطئه های استکبار باشد افزود: رفاقت با استکبار و آمریکا نتیجه ای  جز بی اخلاقی و بی دینی ندارد.
سلیمانی گفت: آنچه که کشور و انقلاب را از گزند توطئه های آمریکایی محفوظ می دارد ، استحکام و وفاق داخلی است و همه باید با هر سلیقه ای که دارند در کنار هم با دوستی و همدلی برای رفع مشکلات جامعه اقدام کنند.
تشریح موضوع اخلاقی حفظ آبروی مومنان ، عدم تجسس در کار دیگران و ضرورت حفظ شخصیت افراد و اهمیت آن در تعالیم اسلامی از موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

منبع خبر : سایت خبری تحلیلی بافق خبر

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *