دیدار جوانان فرهنگی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق پیرامون جشن های عروسی

ظهر امروز مسئول و چند تن از اعضای کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم بافق دیدار کردند.
در ابتدا محمدی از اینکه امام جمعه محترم وقتشان را در اختیار این کانون گذاشتند، تشکر کرد و سپس ابراز داشت که به دنبال جریان رقاصی در خیابان امام رضا علیه السلام که مورد اعتراض و تذکر جنابعالی در نماز جمعه هفته گذشته قرار گرفت؛ بر خود لازم دانستیم تا جنابعالی بصورت مفصل و با جزئیات در جریان جشن های ازدواج اسلامی -که توسط جوانان ارزشی و فرهنگی بافق از طریق کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) در حال اجرا می باشد – قرار بگیرید و همانطوری که اخبار رقاصی ها به گوشتان می رسد، بطور کامل از اخبار جشن های عروسی شاد و مفرح و بدون هیچگونه حرکت غیر شرعی مطلع شوید.

در ادامه محمدی افزود: هدف از اجرای اینگونه جشن ها کسب رضایت امام زمان(عج) و شهدا بوده است و این جشن ها کمتر از یکسال است که به جریان افتاده و تاکنون 8 جشن در این قالب اجرا شده که 6 جشن در بافق و یکی در بهاباد و دیگری در میبد برگزار شده است. در این برنامه ها آیتم های متنوع، جذاب و طنز مانند شعرخوانی طنز عروس و داماد، بیان خاطرات کوتاه ازدواج شهدا، مسابقات طنز و هیجانی، استندآپ کمدی، روپایی، مولودی خوانی، سنتی خوانی و اهدای هزینه سفر مشهد مقدس یا قم- جمکران به زوج خوشبخت اجرا می شود.

سپس، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی به بیان نکات و توصیه هایی پرداخت و گفت: این جشن ها، حرکت بسیار خوبی است اما نهادینه کردن آن همت و تلاش مضاعفی می خواهد و همچنین باید روی تبلیغات این جشن ها بیشتر کار کنید. لازم است فضایی شاد و متنوع ایجاد شود. همچنین ادامه داد که مدیریت این جشن ها بسیار مهم است و هر روز باید بیشتر خودتان را تقویت کنید تا بتوانید برنامه های جشن های مردانه و زنانه را پوشش دهید و تا می شود این گونه برنامه ها بصورت رایگان اجرا شود تا مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد.

در ادامه محمدی پیرو صحبت های امام جمعه بیان داشت: خدا رو شکر دوستان فرهنگی برای اجرای این برنامه ها بدون هیچ چشمداشتی پای کارند و در تلاشیم تا روز به روز بر تنوع، شادی و تقویت این برنامه افزوده شود. همچنین کانون برای اجرای جشن ازدواج اسلامی هزینه ای دریافت نمی کند و رایگان است؛ حتی برای تأمین هزینه هدیه سفر مشهد یا قم، در مواردی که خیرین یا مسئولین حمایت مالی نکرده باشند؛ دوستان فرهنگی پول روی هم گذاشته اند تا هزینه سفر مورد نظر فراهم شود.

در پایان محمدی یکی از کلیپ های جشن ازدواج اسلامی را برای‌ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان پخش کرده و عرضه داشت: بدانید که هنوز هم جوانانی هستند که به غیرت و نام و مرام آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی(ره) حساس هستند و با قوّت و قاطعیت راه و سیره این بزرگ مرد را ادامه خواهند داد و در ترویج سبک زندگی اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در پایان نیز  امام جمعه مجدداً این حرکت را تحسین کرده و از این مجموعه تشکر نمود.

روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *