لزوم توجه صاحبان واقعی قلم در جلوگیری از سوء استفاده از قلم

فرماندار بافق؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با 14 تیرماه روز قلم، جشنی به مناسبت تجلیل از صاحبان قلم این شهرستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امام جمعه و فرماندار بافق، مسئولان محلی، جمعی از صاحبان قلم و نویسندگان شهرستان بافق در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این آیین كه اولين جشن روز قلم شهرستان بود، به بیان تاریخچه گرامیداشت روز قلم در کشور پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه هر سال به این روز اهمیت بیشتری داده می شود و این مهم از اهمیت رهبر فرزانه انقلاب، رئيس محترم جمهور و توجه ای که صاحبان قلم به جایگاه خود دارند، نشأت می گیرد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه اهل قلم انسان هایی کم توقع هستند افزود: ما مسئولان باید با حمایت خود از این افراد، در زمینه چاپ و نشر آثارشان همکاری لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه مدتی است آسیبی گریبانگير این عرصه شده و از قلم سوء استفاده می شود  که باید صاحبان واقعی قلم از سو استفاده کنندگان این عرصه با عملکرد صحیح خود جلوگیری به عمل آورند.

گفتنی است در پایان این مراسم از سردیس محمد مفید مستوفی بافقی رونمایی شد و همچنین از 10 نفر از نویسندگان و صاحبان قلم شهرستان بافق و مسئولانی که در این زمینه فعالیت داشته اند تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *