فرماندار بافق:
کنگره شعرای پارسی گوی ایران در بافق برگزار می شود
محمد زاده رحمانی در حاشیه نخستین جشن اهل قلم در بافق از برگزاری کنگره شعرای پارسی گوی ایران در شهرستان خبرداد و گفت:در سال جاری با همکاری مشترک فرمانداری بافق و اداره ارشاد فرهنگ اسلامی استان این کنگره برگزار و این رویداد عظیم و فاخر در بافق رقم می خورد.
وی عنوان کرد:این کنگره باحضور شاعران پارسی گو از فلات مرکزی ایران و اساتید نامدار ایرانی در کشورهای مختلف دنیا برگزار می شود.
فرماندار بافق در بخش دیگری ازسخنان خود به ارزش قلم در نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد:سابقه قلم از سال 81 تا کنون به علت اهمیت دادن نظام به این موضوع پر رنگ تر شده است.
زاده رحمانی بیان کرد:اهل قلم افرادی کم توقع هستند و اگر انسان در جایگاه آنها عرش بنهد برایشان کفایت می کند و یک مزیدی محسوب میشود.
وی خاطر نشان کرد:آسیبی که اخیرا گریبان گیر شده سوء استفاده عده ای از قلم است که این آسیب با کمک تمامی اهالی واقعی قلم باید زدوده شود و این آسیب حرمت قلم را زیر سوال می برد.
فرماندار بافق با بیان اینکه افراد قلم به دست باید از تمامی کلماتی که در کنار هم قرار می گیرند هراس داشته باشند بیان داشت:کلمات وقتی در کنار هم قرار میگیرند معانی مختلفی از انها تداعی می شود و نباید از کلماتی استفاده کنیم که مدیون قلم شویم.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *