بازدید از پروژه در حال احداث بخشداری مرکزی بافق

محمد رضا فتاحي بخشدار مركزي بافق در آخرين روز كاري خود در سمت بخشداري مركزي بافق از پروژه در حال احداث ساختمان بخشداري مركزي بافق بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان بافق؛ محمد رضا فتاحي بخشدار مركزي در آخرين روز كاري خود در سمت “بخشدار مركزي بافق” به همراه مسئول فني و عمراني بخشداري از پروژه در حال احداث ساختمان بخشداري این شهرستان بازديد و در جريان و روند مراحل اجرايي آن قرار گرفت.
وي در ادامه ضمن تقدير و تشكر از مهندس زاده رحماني فرماندار محترم شهرستان، مديران و رؤساي ادارات و دستگاه هايي كه انجام امور و پيشبرد اهداف و برنامه ها كمك نمودند هم چنين دهياريها، شوراهاي اسلامي و پرسنل فرمانداري و بخشداري مركزي عنوان كرد: علاوه بر اين پروژه، تعدادي فعاليت هاي عمراني در حال انجام مي باشد كه از جمله مي توان به زيرسازي و آسفالت راههاي دسترسي بين مزارع ، معابر روستايي، احداث بوم گردي روستاي باجگان، گاز رساني به روستاهاي دهستان سبزدشت و مباركه و …. اشاره نمود
محمدرضا فتاجی افزود: اميدوارم با تلاش و پيگيري هاي مسئولين شهرستان در آينده نزديك شاهد بهره برداري از همه این پروژه ها باشيم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *