برگزاری سومین فراخوان عکاسی انجمن حامیان میراث فرهنگی در بافق

سومین فراخوان عکاسی انجمن حامیان میراث فرهنگی در اداره کتابخانه های شهرستان بافق با حضور عکاسان و علاقمندان به میراث فرهنگی و معنوی تشکیل گردید.
این فراخوان به همت بنیاد شهید انقلاب اسلامی برگزار شد و از نفرات برتر مسابقه عکاسی با موضوعیت ایثار و شهادت تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای این جلسه آقای دکتر حسین ارجمند ضمن خیر مقدم به علاقمندان و عکاسان عنوان کرد که متاسفانه امروزه میراث معنوی مورد غفلت قرار گرفته است در حالی که میراث معنوی, مهم ترین و ضروری ترین مساله برای پیشرفت و تعالی جامعه است و این میراث گنجینه ارزشمندی است که در طول تاریخ جمع آوری شده و به دست ما رسیده است و وظیفه تمام آحاد جامعه این است که نسبت به حفظ و حراست آن کوشا و ساعی باشند و از آن حداکثر استفاده و بهره وری را ببرند.

هم چنین در این جلسه آقای دهقانزاده رییس بنیاد شهید شهرستان بافق به بیان مساله ایثار و شهادت پرداختند و شهدا را بزرگترین میراث معنوی کشور عنوان کردند و از همگان خواستند که رفتار و گفتار آن ها را سرلوحه کار خود انجام دهند تا بتوانند در مسیری روشن گام بردارند .
ایشان همچنین فعالیت های انجمن در یک سال گذشته رابیان کرد وبه تشریح روند مسابقه عکاسی با محوریت ایثار و شهادت پرداخت و خاطر نشان کردند که در تمام زمینه های هنری, بنیاد شهید آمادگی دارد برای اعتلای هنر و فرهنگ شهرستان پیش قدم باشد .


در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آقای فرساد آقایی مدیر انجمن حامیان میراث فرهنگی و معنوی ، ازنفرات برتر مسابقه عکاسی به ترتیب آقای محمدحسین قلی زاده,خانم هما حنیف و خانم میترا برزگری و همچنین خانم فاطمه دانشی به عنوان ایده برتر این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود جوایز و لوح تقدیر به ایشان تقدیم گردید.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *