نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت بالغ بر 500 مگاوات در بافق احداث می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست هماهنگی و برنامه ریزی سرمایه گذاری خارجی در احداث نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق در شهرستان بافق با حضور فرماندار، سرمایه گذاران شرکت دایلیم کره جنوبی، کارشناسان شرکت تخصصی تولید برق وابسته به وزارت نیرو  و جمعی از روسای ادارات زیربنایی در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در حاشیه این نشست با اشاره به توسعه روزافزون صنایع جوارمعدنی در بافق، نیاز به انرژی شهرستان را سالانه رو به افزایش عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به سیاست های دولت برای تامین برق از بخش خصوصی و جذب سرمایه خارجی در این بخش، شرکت مادر تخصصی تولید نیروی حرارتی وابسته به وزارت نیرو در حال پیگیری سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذار دایلیم کره جنوبی در بافق می باشد.

محمد زاده رحمانی افزود: برنامه ما این است که با تامین زیرساخت های لازم که در ماه آینده آماده و تحویل داده می شود، نیروگاه سیکل ترکیبی  با ظرفیت 500 تا 600 مگاوات در بافق احداث شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این نیروگاه، ثبات شبکه را در بافق در پی خواهد داشت، عنوان کرد: برآورد اولیه سرمایه گذاری در این بخش بالغ بر 500 میلیون دلار خواهد بود.

زاده رحمانی گفت: زیرساخت لازم برای احداث این طرح از جمله زمین، آب و برق مورد نیاز تامین شده است.

فرماندار بافق همچنین در پایان اظهار امیدواری کرد: مدیران و مسئولان شهرستان بافق آماده هرگونه همکاری و هماهنگی بین بخشی در جهت تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در بخش های مختلف می باشند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *