هشدارهای پلیس بافق را در راستای پیشگیری از سرقت خودرو جدی بگیرید

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در راستای پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخل آن به شهروندان هشدار داد و از آن ها خواست هشدارهای پلیس بافق را همیشه مدنظر داشته باشند تا مورد سوء استفاده سارقان قرار نگیرند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” در راستای پیشگیری از سرقت خودرو و وسایل داخل آن به شهروندان هشدار داد و از شهروندان خواست خودروی خود زا در مکان های خلوت و تاریک یا در یک نقطه به مدت طولانی پارک نکنند و قبل از ترک خودروی خود، دقت کنید شیشه های آن پایین و یا درب های آن باز نباشد.
این مقام مسئول افزود: قفل نمودن درب ها و استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده در همه جا، حتی در داخل پارکینگ نیز ضروری است چرا که وجود اسناد و مدارک و اشیاء لوکس در داخل خودرو، سارقان را به سرقت خودروی شما تحریک می کند.
سرهنگ کمالی با اشاره به لینکه، اعتماد بی جا در واگذاری سوئیچ به افراد ناشناس، یکی از عوامل سرقت خودرو است، تصریح کرد: هرگز از افراد ناشناس خوراکی و آشامیدنی قبول نکنید؛ چرا که مسموم نمودن قربانی با مواد بیهوش کننده یکی از روش های مورد استفاده سارقان می باشد.
وی گفت: در مقابل سارقان حرفه ای که از پوشش های خانوادگی برای عمل تبهکارانه ی خود استفاده می کنند، هوشیار باشید چرا که یکی از عوامل سرقت به عنف خودرو، سوء استفاده سارقان از طمع رانندگان برای دریافت کرایه ی بیشتر و قبول پیشنهاد برای تردد در مسیرهای خلوت و دورافتاده می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان خواست: قبل از خرید خودرو نسبت به انجام استعلام های لازم از کارشناسان و سپس در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت شماره ی اموال لوازم داخل خودروی خود اقدان کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *