اردوی تفریحی جمعی از خادمان قرآنی خیمه گاه بافق برگزار شد
قائمی مسئول خیمه گاه بافق در گفتگو با خبرنگار عصر از برگزاری اردوی دوستانه و تفریحی در جمعی صمیمی و هیئتی در روستای خوسف خبر داد و گفت این امر به جهت قدردانی هر چند ناچیز از خادمان و شرکت کنندگان در جلسات ختم قرآن برگزار شده در محل هیئت خیمه گاه در ماه مبارک رمضان انجام شده است.
مسئول خیمه گاه بافق در این خصوص گفت؛ کار فرهنگی برای جوانان به شرکت در مراسمهای مذهبی، جلسات هیئت و جلسات قرآن محدود نمی شود و در کنار این فعالیتها خیمه گاه برنامه های تفریح سالم و حضور در طبیعت و ورزش را برای اعضای خود برگزار می کند.
وی در جواب این سوال که خیمه گاه چند عضو دارد و هزینه های آن از کجا تامین میگردد پاسخ داد : تقریبا تمامی هزینه ها به صورت شخصی و ماهیانه توسط اعضاء تامین میگردد و جلسات مثل محرم، فاطمیه و شبهای قدر آمار شرکت کننده تا ۴۰۰ نفر رسیده و جالبتر اینکه تقریبا تمامی این افراد از قشر جوان جامعه بافق میباشند.
قائمی بسیار مشتاقانه و با انرژی ادامه داد : ۸ کمیته برای فعالیتهای مختلف فرهنگی، تبلیغات، امور مالی، ورزشی، تفریحی و اردوئی، علمی پژوهشی، امور اعضاء، شهداء و روابط عمومی برنامه ریزی و سازماندهی شده و هزینه ناچیز ماهیانه اعضا که مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان هست برکت قابل توجهی برای هیئت داشته است.
مسئول خیمه گاه بافق در ادامه : برنامه های هیئت را جلسات هفتگی ثابت دوشنبه ها ( دعا و زیارت ) ، جمعه ها صبح دعای ندبه و شب جلسه قرآن ، چهارشنبه ها جلسه قرآن خواهران عنوان کرد و گفت سعی شده در هر زمینه ای فعالیتی داشته باشیم و دغدغه اصلی ما کار فرهنگی برای جوانان هست.
وی در پایان نیز از مسئولین فرهنگی شهرستان در خواست کرد تا به کارهای فرهنگی و بانیان این امر اهمیت بیشتری داده شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *