مدیر کاروان پیاده امام رضا(ع)بافق خبر داد:
سید علی طباطبایی گفت: کاروان پیاده هرسال به نام یکی از ائمه یا نزدیکان آنها نامگذاری می شود که بیست و پنجمین کاروان به نام مسلم بن عقیل سفیر امام حسین (ع) می باشد که ۱۶۰ نفر از بسیجیان پایگاه امام رضا(ع) موسسه فرهنگی، مذهبی بیت الرضا در این راهپیمایی شرکت می کنند.

مدیر کاروان پیاده امام رضا (ع) بافق در گفتگو با خبرنگار بافق خبر در رابطه با برنامه فرهنگی طول مسیر و هدف حرکت کاروان با پای پیاده به سمت مشهد الرضا(ع) بیان داشت: در واقع این کاروان پیاده  برای عزیزان که در این سفر شرکت می کنندو هم از نظر برنامه هایی فرهنگی و مراسمات در شهر های مختلف انجام می گیرد دارای اهمیت و ویژگی خاص می باشد.

حجت الاسلام طباطبایی در رابطه با بعد فرهنگی و اجتماعی این سفر بیان داشت: این کار قدمی در راستای احیای سیره ائمه اطهار و بخصوص امام رضا (ع) در مسیر جاده ولایت می باشد. در شهرهای طول مسیر  زیارت امامزادگان ، دیدار علما ، عیادت بیماران ، بازدید از مرکز نگهداری معلولین فردوس و تربت حیدریه از دیگر برنامه های فرهنگی این کاروان می باشد.

وی در ادامه در مورد جنبه های فردی و برنامه های این سفر برای افراد شرکت کنند‌ اظهار داشت: ابتدا حرکت برنامه های خودسازی و آموزش احکام و اخلاق با سخنرانی بصیرت افزایی و عزاداری برگزار خواهد شد.

سید علی طباطبایی در ادامه افزود: کاروان پیاده هرسال به نام یکی از ائمه یا نزدیکان آنها نامگذاری می شود که بیست و پنجمین کاروان به نام مسلم بن عقیل سفیر امام حسین (ع) می باشد که ۱۶۰ نفر از بسیجیان پایگاه امام رضا(ع) موسسه فرهنگی، مذهبی بیت الرضا(ع) در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی افزود: کاروان پیاده روی حرم تا حرم  امروز پنج شنبه ۸ تیر بعد از بدرقه مردم ولایت مدار بافق از بیت الرضا و زیارت امامزاده عبدالله (ع) انشاءالله به مقصد مشهد حرم امام رضا (ع)حرکت و به حول قوه الهی و عنایت علی بن موسی الرضا (ع) در دهه کرامت به مشهد خواهد رسید.

منبع : بافق خبر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *