افزایش ۱۵ درصدی صدور پروانه کسب در سال ۹۵

رئیس اتاق اصناف بافق ضمن تبریک روز اصناف خدمت بازاریان بافق در رابطه با عملکرد اتاق اصناف در سال ۹۵ گفت: در سال ۹۵ تعداد ۲۰۰ پروانه کسب صادر شده که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال پروانه کسب ظرف مدت یک هفته انجام می شود.

سید محمد عباسی زاده یکی از کارهای مهم اتاق اصناف در سال گذشته را برگزاری انتخابات رئیس اتحادیه های صنفی برشمرد و افزود: این انتخابات برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار گردید که در این انتخابات بیش از ۶۵ درصد کسبه در آن شرکت کردند. بیشترین شرکت کننده مربوط به اتحادیه نانوایی و کمترین مربوط به اتحادیه مصالح ساختمانی بوده است.

وی  در رابطه با تعداد بازرسی ها و برخورد تخلفات صنفی بیان داشت: تعداد ۱۰۰۰ مورد بازرسی از واحد های صنفی انجام گرفته است که بیشترین تخلفات به خاطر عدم درج اتیکت قیمت و گران فروشی بوده که در این رابطه ۱۵۰ مورد پرونده تشکیل داده شده است.

رئیس اتاق اصناف در مورد برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا اظهار داشت: در سال گذشته دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و یک نمایشگاه تخصصی تاسیسات ساختمان  برگزار شده است و در برنامه امسال  یک نمایشگاه مبلمان و عرضه مستقیم کالا برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مشکل اساسی بازار کسب و کار بافق و بالا بودن قیمت ها نسبت مرکز استان گفت: یکی از مشکلات اساسی کسبه بافق وجود حساب دفتری و نسیه که باعث عدم نقدینگی آنها شده می باشد  که در صورت خرید نقدی توسط مشتریان باعث رونق بازار و پایین آمدن قیمت کالا خواهد شد.

عباسی زاده در پایان از  مسئولین شهرستان بخصوص امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره صنعت معدن تجارت، بازاریان، رئیس اتحادیه های صنفی، هیئت رئیسه و کارکنان اتاق اصناف که با همکاری و مشارکت باعث پیشبرد اهداف اتاق اصناف شده اند تقدیر و تشکر کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *