راهپیمایی روز قدس در شش نقطه بافق برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شش منطقه در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

سید علیرضا سلیمانی بافقی گفت : این راهپیمایی باشکوه همزمان با سراسر کشور در شهر بافق و دهستان سبزدشت، روستاهای جزستان، سیدآباد، کوشک،  شادکام و قطرم برگزار می شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بافق از ساعت 11:30 صبح روز جمعه از محل بسیج تا مسجد جامع بافق و محل برگزاری نمازجمعه برگزار خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: مراسم راهپیمایی در مناطق روستایی در بخش مرکزی بافق اغلب تا گلزارهای منور شهدا پیش بینی شده که باشکوه و گسترده و با حضور مردم ولایی و انقلابی انجام می گیرد .

سلیمانی گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بخاطر تحولات منطقه و در میان امت اسلام نسبت به گذشته از اهمیت بسیار زیاد تری برخوردار است و از مردم ولایی دعوت می شود حضوری باشکوه داشته باشند.

وی مسیر و زمان شروع مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاهای بخش مرکزی بافق به شرح زیر اعلام کرد:

۱- دهستان سبزدشت ( مشترک کلیه روستاها) : شروع از ورودی روستای حکیم آباد تا مهدیه روستای برکوئیه – زمان شروع: ساعت ۹:۳۰ صبح

۲- روستای جزستان( گزستان و هریسک علیا) : شروع از گلزار شهدای گزستان تا مسجد فاطمیه – زمان شروع: ساعت ۱۰ صبح

۳- روستاهای سیدآباد و کوشک : شروع از گلزار شهدای سیدآباد تا گلزار شهدای روستای کوشک – زمان شروع ۱۰ صبح

۴- روستای شادکام : شروع از ورودی روستا _زمان شروع ساعت ۱۰ صبح

۵- روستای قطرم: شروع از ورودی روستا تا مسجد جامع روستا – زمان شروع: ۹:۳۰ صبح

وی افزود: چشم مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین به حضور پرصلابت مردم در این راهپیمایی دوخته شده لذا دعوت می شود مردم بصورت گسترده در راهپیمایی امسال شرکت جدی داشته باشند. تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی بافق فراهم شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد. مردم انقلابی بافق بارها نشان داده اند که دلبسته نظام و انقلاب هستند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری رسالت خود را انجام می دهند .

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *