به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی:
اعضای اداره تبلیغات اسلامی و تشکلهای دینی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق دیدار کردند

به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، رئیس اداره تبلیغات اسلامی به همراه اعضای تشکل های دینی و مذهبی بافق با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق گفت: بنا به ضرورت سازماندهی امر تبلیغات امور دینی و پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی که کاملا منطبق با قرآن و دستورات اهل بیت است در سال 60 فرمان تاسیس سازمان تبلیغات توسط حضرت امام (ره) صادر و اساسنامه آن هم تنظیم شد.

وی افزود: البته به فراخور زمان و شرایطی که ایجاد می کرده سازمان تبلیغات اسلامی  طرح های تبلیغی و فرهنگی  را در طول سال های گذشته طراحی و اجرا کرده است.

حجت الاسلام علی روحانی  نظارت و سازماندهی فعالیت های فرهنگی از قبیل: سازماندهی و ساماندهی امور هیئت های مذهبی، مداحان، روحانیون و نظارت بر حسن اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی و ملی  و شناسائی آسیب های هیئت های مذهبی در سراسر کشور را از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی  دانست.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی بافق به ایجاد دو موسسه قرآنی کوثر ولایت و مصباح الهدی در مبارکه اشاره کرد و افزود: در 5 روستا هم خانه های عالم به عنوان خانه قرآنی مشغول فعالیت می باشند.

در ادامه نیز نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق گفت: علت تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برای این بود که جلسات به خرافات کشیده  نشود چون یکی از اهداف دشمن خدشه دار کردن جریان عاشورا است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *