نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بافق :
شورا باید مسائل را شفاف بیان و به مردم گزارش دهد/ با مشورت و تبادل نظربسیاری از مشکلات حل میشود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در دیدار با اعضای جدید شورای شهر بافق گفت: شورا باید مسائل را شفاف بیان و به مردم گزارش دهد.
حجت الاسلام سلیمانی در ابتدا ضمن تبریک به اعضای شورای شهر گفت: یکی از مسائلی که در فرهنگ ما وجود دارد مسئله مشورت است یعنی نشستن در کنار یکدیگر و تبادل نظر که خیلی از مسائل ومشکلات را حل می کند.


وی افزود: اگر به جایگاه رهبری که در راس نظام است دقت کنیم متوجه می شویم که ایشان هم مشاوران متعددی را در زمینه سیاسی، اقتصادی، نظامی و بین المللی دارند که اطلاعات را به ایشان منتقل می کنند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه در ادامه گفت: مردم رای می دهند و هر فردی هم یک دیدگاه خاصی دارد و نظر او هم مورد احترام است یعنی اگر بگوئیم به این شخص رای بده یا نده توهین به مردم است و یکی از مسائل دموکراسی این است که مردم در انتخاب آزاد هستند.
حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: شوراها باید مسائل را شفاف بیان کنند و به مردم گزارش دهند و در نماز جمعه هم گفتم. به نظر من موفقیت برای خود شما بیشتر است و می توان با تعامل و دوستی مسائل را حل کرد. اگر گزارشات داده شود برای مردم روشن است که بودجه را در کجا و در چه زمینه هایی هزینه کرده اید.
امام جمعه بافق افزود: زمانی موفقید که همه در کنار هم باشید البته فکرها و دیدگاههای سیاسی ممکن است که متفاوت باشد ولی در مسائل عمرانی، سیاسی، فرهنگی واجتماعی اتفاق نظر داشته باشید و در کنار هم کار کنید.
حجت الاسلام سلیمانی در پایان گفت: خیلی هم به فضاهای مجازی اعتنا نکنید برای من هم می زنند و از خط هم در نروید و کار خود را انجام دهید. خوشبختانه بافق خوب است تعامل و دوستی رمز موفقیت است که تا اینجا بوده و خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *