✅ نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

💠حمله موشکی سپاه به مزدوران منطقه ای ثابت کرد که ایران در برابر تهدیدات سکوت نخواهد کرد.

محمدرضا صباغیان گفت: حمله موشکی ایران به مواضع داعش در دیرالزور به مزدوران ومرتجعین منطقه وبه خصوص آمریکا ثابت کرد که ایران در برابر تهدیدات سکوت نخواهد کرد.
به گزارش بافق خبر؛ نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در خصوص حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور سوریه گفت: حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه به مزدوران ومرتجعین منطقه و به خصوص آمریکا ثابت کرد که ایران در برابر تهدیدات سکوت نخواهد کرد.
وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری و مسئولین نظام فرمودند: امنیت خط قرمز ما است و ایران با اقتداری که دارد نشان داد که هر زمانی که صلاح بداند بدون هیچ ترس و واهمه ای از بیگانگان از حریمش دفاع و دشمن را تنبیه می کند.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضربه سپاه به گروه تروریستی به مزدوران ومرتجعین منطقه و به ویژه آمریکا گوشزد کرد که ایران قرار نیست در مقابل تهدیدات و بعضی از نقشه های آنها سکوت کند و این بهترین درس در این مقطع بود که به دشمنان داده شود که داده شد.
محمدرضا صباغیان بافقی در پایان گفت: در مجموع در هر موضوعی که آماده باشیم و بتوانیم از حقوقمان دفاع کنیم دشمن حساب دیگری باز خواهد کرد و هر جا که کوتاه بیاییم دشمن نیز هرروز برای تضعیف حقوق ما چه در زمینه نظامی، اقتصادی، فرهنگی ویا برجام جریح و جسورتر خواهد شد و ما باید اقتدار خود را حفظ کنیم که همین عامل بازدارنده می باشد.

به نقل از بافق خبر

🔺بافق خبررسانه مردمی قصبه طیبه بافق
📡https://telegram.me/Bafgh_Khabar

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *